خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

انتقال ستاره اسپانیایی به بارسا قطعی شد

انتقال ستاره اسپانیایی به بارسا قطعی شد
به نظر می رسد که بارسلونا در آستانه توافق با منچستر سیتی برای به خدمت گرفتن فران تورس قرار گرفته است.

هدف اصلی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب فران تورس، مهاجم اسپانیایی، است که برای منچسترسیتی به میدان می‌رود. ژاوی هرناندز از زمان حضورش روی نیمکت بارسا خواهان جذب این بازیکن بوده و باشگاه نیز تصمیم گرفته که این درخواست مربی جدیدش را برآورده کند.

چند روز پیش مشخص شد که متئو المانی، مدیر فوتبال بارسا، به منچستر سفر کرده تا مذاکرات را پی گرفته و این انتقال را نهایی کند. پس از آن تایید شد که این باشگاه با تورس به توافق نهایی رسیده و حتی موفق شده رضایت پپ گواردیولا را نیز برای انجام این انتقال کسب کند. با این حال تنها مسئله ای که تاکنون باعث شده که این انتقال نهایی نشود اختلاف مالی دو طرف بوده است.

در ابتدا گفته شد که باشگاه منچسترسیتی برای فروش فران تورس چیزی حدود 70 تا 80 میلیون یورو می خواهد که پرداخت آن در شرایط اقتصادی کنونی برای بارسلونا بسیار دشوار به نظر می‌رسید. با این حال اکنون به نظر می‌رسد که سیتی تا حدودی از مواضع خود پایین آمده و گزارش‌ها حاکی از آن است که آنها با انتقال تورس به نوکمپ در ازای دریافت 50 میلیون یورو موافقت کرده اند و احتمالا طی روزهای آینده جذب ستاره اسپانیایی توسط بارسلونا رنگ و بوی رسمی به خود خواهد گرفت.

برچسب‌ها: بارسلونا فران تورس منچستر سیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

72 ☫ ایران ☫1400/09/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi