خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

میلان برای جذب بوتمان حاضر است 30 میلیون یورو هزینه کند

میلان برای جذب بوتمان حاضر است 30 میلیون یورو هزینه کند
اسون بوتمان خواهان پیوستن به میلان است

اسون بوتمان، مدافع 21 ساله و هلندی لیل در نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه نیوکاسل و میلان قرار گرفت اما در نهایت در فرانسه ماندنی شد. حال به نظر می رسد که میلان عزم جدی برای جذب این بازیکن در تابستان آتی دارد.

به گزارش مستر90 و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اسون بوتمان در صدر لیست نهایی اهداف نقل و انتقالات تابستانی میلان قرار دارد. میلان حاضر است برای جذب این بازیکن هلندی 30 میلیون یورو هزینه کند. با این وجود هنوز توافقی بین 2 باشگاه حاصل نشده است. تاکنون میلان تلاش زیادی برای فراهم کردن شرایط انتقال بوتمان که خود نیز علاقه دارد به میلان بپیوندد، انجام داده است. گفتنی است نیوکاسل نیز که از علاقه مندان به این مدافع 22 ساله بر شمرده می شود، در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه برای جذب بوتمان، پیشنهادی ارسال کرد. اما این پیشنهاد رد شد و اکنون انتقال بوتمان به نیوکاسل دور از انتظار است.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه اسون بوتمان آث میلان لیل اخبار لیل نیوکاسل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

152 Sporties_fa@1400/12/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi