خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

لتانگ: بوتمان لایق بازی در تیمی است که بتواند قهرمان UCL شود

لتانگ: بوتمان لایق بازی در تیمی است که بتواند قهرمان UCL شود
اولیویه لتانگ فاش کرد نیوکاسل آماده ارائه پیشنهادی به ارزش 50 میلیون یورو برای جذب اسون بوتمان بوده است.

اولیویه لتانگ، رئیس باشگاه لیل در مصاحبه با La Parisien در مورد آینده اسون بوتمان و اخبار علاقه نیوکاسل و میلان به این بازیکن و همچنین رد کردن شانس جذب کورزاوا صحبت کرد. اسون بوتمان پیش از این اعلام کرده بود که در تابستان از لیل جدا خواهد شد. به گزارش مستر90، اولیویه لتانگ در مورد بوتمان گفت:

اسون در تابستان گذشته نیز فرصت جدایی از لیل را داشت. من به او گفتم که جدا نخواهد شد و دوباره در پایان فصل در مورد جدایی اش صحبت خواهیم کرد. او انسانی فوق العاده و بازیکنی برتر است که لایق بازی در باشگاهی است که بتواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. اگر در تابستان آینده پیشنهادی باشد که باعث رضایت همه شود، در مورد آن صحبت خواهیم کرد. مهم است که به تعهدات خود اهمیت دهید. ما هیچ تمایل و تعهدی برای فروش بازیکن نداشتیم. در واقع ما به خاطر بازیکنان دیگر مورد حمله واقع شدیم اما آن ها را در تیممان حفظ کردیم. همان طور که منتشر شد، به عنوان مثال نیوکاسل آماده بود که 50 میلیون یورو برای اسون بوتمان پیشنهاد دهد. کورزاوا؟ ما دو مدافع چپ داریم که به آن ها اطمینان داریم. در واقع لایوین کورزاوا به ما پیشنهاد شد اما ما نمی خواهیم برویم و یک بازیکن کناری دیگر را جذب کنیم.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه لیل اخبار لیل اولیویه لتانگ اسون بوتمان نیوکاسل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

85 Sporties_fa@1400/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi