خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

ویژگی‌های لازم برای سرمربی آینده منچستریونایتد چیست؟

ویژگی‌های لازم برای سرمربی آینده منچستریونایتد چیست؟
منچستریونایتد به دنبال سرمربی جدید خود در فصل آینده است و می‌خواهد از بین مربیانی مثل اریک تن‌هاگ، مائوریسیو پوچتینو ، توماس توخل و کارلو آنچلوتی یک نفر را برای هدایت شیاطین سرخ انتخاب کند.

رالف رانگنیک پس از شکست تاتنهام با درخشش رونالدو، کمی تیم را به مکان چهارم نزدیک کرد و می‌خواهد هر طور شده در این فصل با پیشی از تیم‌هایی مثل آرسنال، وستهام و تاتنهام سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد و با قرار گرفتن در رده چهارم، سکان هدایت یونایتد را به دستان شخصی دیگر بسپارد.

ریو فردیناند، کارشناس فوتبال در مصاحبه با نشریه میرر ، از ویژگی‌های مهم سرمربی آینده منچستریونایتد گفت و اظهار داشت: مهمترین جنبه مربی آینده منچستریونایتد، هر کسی که می‌خواهد باشد، این است که کاراکتر داشته باشد و بتواند با اوضاع تیم بسازد.

وی ادامه داد: ما باید مرتباً تکرار کنیم که چقدر باشگاه منچستریونایتد بزرگ است و می‌تواند هر کسی را زمین بزند. شما مربیان نباید بترسید ، باید سعی کنید با آن بسازید.

مدافع اسبق شیاطین سرخ گفت: بار سنگینی روی دوش مربی جدید خواهد بود. او باید ذهنیت باشگاه را تغییر دهد. برای همین نیاز دارد جدای از خوب بودن در زمینه تاکتیک، کاراکتر و شخصیت بزرگی داشته باشد. تجربه برای مربی بعدی مهمترین چیز است.

به گزارش فارس، بسیاری معتقدند که پوچتینو با توجه به شکست در پروژه پاریس و عدم موفقیت با بازیکنانی مثل مسی، نیمار و امباپه، نمی‌تواند گزینه خوبی برای منچستریونایتد باشد. برخی نیز مدعی هستند که تن‌هاگ هنوز در تیمی بزرگ مربیگری نکرده و نشستن روی نیمکت اولدترافورد برایش زود خواهد بود. پس از اتفاقات رخ داده برای چلسی، هواداران امیدوارند تا این مربی بزرگ آلمانی که رابطه نزدیکی با رانگنیک دارد، سرمربی آینده منچستریونایتد شود.

رانگنیک به صورت موقت جانشین سولسشر شد تا در انتهای فصل به مدت ۲ سال مدیریت ورزشی باشگاه را برعهده گیرد.

فردیناند در خصوص او نیز گفت: در زمینه نتیجه، او خوب کار کرده ولی یادمان باشد مقابل رقیبان اصلی هنوز بازی نکرده است. او کیفیت خوبی در تیم به راه انداخت و توانست عملکرد بازیکنان را بهبود بخشد. مهمترین چیز برای او ، این است که تیم نمی‌تواند در ۹۰ دقیقه خوب و موثر ظاهر شود. ما یک جایی عالی هستیم و پس از گذشت دقایقی از عملکرد خوب فاصله می‌گیریم.

برچسب‌ها: منچستریونایتد رالف رانگنیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

75 Reza Wampire1400/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi