خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

این بدترین تراکتور تاریخ است!

این بدترین تراکتور تاریخ است!
تراکتور در حالی مقابل استقلال شکست خورد که آمار و ارقام نشان می‌دهد این تیم بدترین نتایج تاریخ خود از زمان بازگشت به لیگ برتر را کسب کرده است.
شکست مقابل استقلال، دهمین باخت این فصل تراکتور بود که باعث شد تا این تیم همزمان با ذوب آهن و پس از دو تیم قعرنشین نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو، به چهارمین تیم لیگ برتر خلیج فارس با تعداد شکست دو رقمی تبدیل شود. حالا سرخ‌پوشان تبریزی حتی اگر دو بازی متوالی را با پیروزی پشت سر بگذارند هم، سایه شکست در نیمی از مسابقات لیگ برتر را روی سر خود خواهند داشت.
وضعیت تراکتور فارغ از نتایجی که هواداران این تیم را نگران کرده، بسیار آشفته به نظر می‌رسد. تکلیف وضعیت مالکیت باشگاه هنوز مشخص نشده و تیم دچار بحران‌های مالی است و از سوی دیگر ناامیدی نیز اردوی تیم را فرا گرفته. نگاهی به اسکواد فهرست نفرات تیم نشان می‌دهد که این تیم از نیروی انسانی خوبی بهره مند است و روی نیمکت هم یک سرمربی خارجی نسبتا شناخته شده را می‌بیند اما نتایج تیم هیچ نسبتی با این نکات مثبت ندارد.
تراکتور در حالی به هفته هجدهم لیگ برتر رسیده که 10 باخت را متحمل شده و 5 تساوی و 3 برد را به‌دست آورده و خط حمله این تیم تنها 13 گل زده دارد و با 20 گل خورده، بدترین تفاضل تاریخ باشگاه از زمان بازگشت به لیگ برتر را رقم زده است.
آمار مساوی‌ها تا هفته هجدهم؛ سرخ‌پوشان تبریزی در زمینه فرار از شکست هم ضعیف بوده‌اند.
10 شکست تراکتور در این فصل در حالی رقم خورده که این تیم در لیگ شانزدهم (قلعه نویی- سپاه) و لیگ نوزدهم (دنیزلی- زنوزی) تا این مقطع 10 پیروزی به‌دست آورده بود و به‌عنوان مدعی جدی قهرمانی کارش را ادامه می‌داد. بدترین آمار تراکتور به لیگ پانزدهم و هفدهم برمی‌گردد که به‌ترتیب 6 و 5 پیروزی تا پایان هفته هجدهم به‌دست آمد اما حالا اوضاع بسیار بحرانی‌تر زمانی است که قرمزها به دلیل پنجره بسته نقل و انتقالاتی، شرایط نابسامانی داشتند.
در لیگ هفدهم تراکتور با هدایت یحیی گل‌محمدی تا این مقطع 5 پیروزی به‌دست آورد و شاید اگر او بر مسند هدایت باشگاه باقی می‌ماند، می‌توانست اوضاع را بهتر هم کند اما بلافاصله پس از شروع نیم فصل دوم و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی جای خود را به ارطغرل ساغلام ترک تبار داد.
آمار بردها تا هفته هجدهم؛ تی‌تی‌ها 3.3 برابر نسبت به بهترین تیم تاریخشان ضعیف شده‌اند.
نمودار تعداد باخت‌های تراکتور تا هفته هجدهم اوضاع فاجعه‌بار سرخ‌پوشان تبریزی را نشان می‌دهد. پیش از این بدترین آمار تراکتور 7 باخت در 18 بازی لیگ هفدهم بود و سپس 6 باخت در 18 بازی لیگ بیستم. نکته جالب اینکه در لیگ شانزدهم تراکتور تا این مقطع تنها یک باخت داشت و شاید اگر پنجره نقل و انتقالاتی تیم امیر قلعه نویی بسته نمی‌شد، این تیم می‌توانست تا هفته پایانی شانه به شانه تیم برانکو پیش برود.
آمار باخت‌ تا هفته هجدهم؛ این اولین باری است که قرمزهای آذربایجان در این مقطع 10 باخت را ثبت کرده‌اند.
تراکتور در حالی این فصل 13 گل زده که لیگ چهاردهم با 32 گل به استقبال هفته نوزدهم لیگ برتر رفتند. امیر قلعه نویی نیز در دوره نخست سرمربیگری‌اش در تراکتور موفق شد 31 گل زده را ثبت کند. این در حالی است که خط حمله تراکتور با پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده تشکیل شده که بی گمان جزو برترین مهاجمان لیگ برتر محسوب می‌شوند.
آمار گل‌زده تا هفته هجدهم؛ بدترین خط حمله با مهره‌های سرشناس (نریمان جهان، بابایی و عباس‌زاده)
تنها بخشی که این تیم تراکتور بدترین آمار تاریخ را ندارد، در بخش گل خورده است؛ جایی‌که محمدرضا اخباری 20 بار دروازه خود را باز شده دیده که پیش از این دو بار در لیگ‌های چهاردهم و هفدهم نیز رقم خورده بود. همچنین در لیگ یازدهم تیم قلعه نویی 24 گل خورد و در لیگ نهم تیم تازه لیگ برتری شده کمالوند 27 بار دروازه‌اش را باز شده دید.
آمار گل خورده تا هفته هجدهم؛ شاید اگر اخباری نبود، این آمار به مراتب ضعیف‌تر می‌شد.
شاید در این مورد نیز نقش محمدرضا اخباری بیش از بقیه پررنگ باشد؛ جایی‌که بارها و بارها تیمش را از شکست پر گل نجات داده است.
نمودار امتیازگیری به وضوح نشان می‌دهد که چهار فصل اخیر تراکتور روندی نزولی را طی کرده و از 33 به 14 امتیاز تنزل یافته است. این در حالی است که تراکتور از زمان صعود به لیگ برتر همیشه روندی صعودی را داشت و حتی در دوره امیر قلعه نویی 37 امتیاز در 18 بازی کسب کرد تا برای نخستین بار در این قطع به استاندارد قهرمانی (دو امتیاز در هر بازی) هم برسد.
آمار امتیازها تا هفته هجدهم؛ تراکتور حتی در دو فصل ابتدایی با محمدرضا زنوزی بیش از دو برابر امتیاز فعلی، امتیاز کسب کرده بود.
اوضاع وحشتناک تراکتور در حالی است که فجرسپاسی هم امتیاز و نفت مسجدسلیمان با سه امتیاز کمتر در تعقیب این تیم هستند و اگر اعضای تیم و باشگاه غفلت بیشتری کنند، ممکن است این فاجعه منجر به یک اتفاق باورنکردنی برای این تیم پرطرفدار فوتبال ایران بشود.

برچسب‌ها: تراکتور محمدرضا اخباری محمدرضا زنوزی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

58 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/12/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi