خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

پرشورها نیاز به نیمکت پرشور دارند؟!

پرشورها نیاز به نیمکت پرشور دارند؟!
مدیران تراکتور سازی برای نجات دادن تیم خود از شرایط بحرانی کنونی نیاز به تغییرات در نیمکت خود دارند.
تا قبل از آغاز لیگ بیست و یکم فوتبال ایران از تراکتور سازی به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی یاد می شد.
حداقل پیش بینی می شد که این تیم تبریزی بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد اما اکنون تیم باید برای سقوط نکردن بجنگد.
تراکتور از ۱۴ بازی خود تنها ۱۸ امتیاز کسب کرده است و در رده نازل سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.
تیم تبریزی در دیدار برابر استقلال یک آمار عجیب و ناامید کننده را از خود به جای گذاشت تا جایکه باوجود آنکه بازی خانگی بود شاگردان سولدو حتی یک شوت در چارچوب نداشتند.
آیا تراکتور مشکل بازیکن دارد؟ پاسخ خیر است. تراکتور سازی مهره های بسیار خوبی در اختیار دارد. تیم تبریزی در زمستان با محمد بلبلی،مهدی کیانی، نادر محمدی و آقاجانپور قرارداد امضا کرد. آنها در خط حمله خود سامان نریمان جهان و پیمان بابایی را در اختیار دارند که از بهترین های لیگ هستند همچنانکه در خط دروازه هم باید به اخباری اشاره کرد که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد.
تراکتور سازی از نظر مهره مشکلی ندارد و حداقل چنین تیمی باید جزو ۶ تیم نخست جدول رده بندی باشد. مشکل تراکتور سرمربی تیم است. پرشورها در نیمکت خود نیاز به یک مربی پر شور دارند نه کسی مانند سولدو که با آن شخصیت خونسرد و بی تفاوت خود حتی آلمان ها(دوران حضورش در کلن) خونسرد و خشک را هم به ستوه آورد.
خبرهایی درباره بازگشت ساکت الهامی به تراکتور به گوش می رسد و این مربی جوان می تواند با شور و انگیزه زیادی که دارد دوباره روزهای خوبی را با تیم تبریزی رقم بزند.

برچسب‌ها: تراکتور محمدرضا زنوزی زونیمیر سولدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

82 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/12/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi