خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

رونمایی از جدیدترین گزینه جانشینی نیکلاس زوله در بایرن‌مونیخ

رونمایی از جدیدترین گزینه جانشینی نیکلاس زوله در بایرن‌مونیخ
با توجه به شرایط فعلی باواریایی‌ها، مدیریت این باشگاه با جدیت بیشتری به دنبال جانشینی برای نیکلاس زوله است.

به نقل از رسانه آلمانی اشپورت وان، با توجه به شرایط مد نظر بایرن مونیخ، پیدا کردن گزینه مناسب در خط دفاعی که هزینه زیادی نداشته باشد و حقوق زیادی طلب نکند و در عین حال کیفیت لازم را داشته باشد، کار آسانی نیست. در این زمینه، جدیدترین اسمی که شنیده می‌شود، گلیسون برمر، مدافع برزیلی تورینو ایتالیا است. طبق این گزارش، بایرن مونیخ مدتی است که این بازیکن بیست و چهار ساله را زیر نظر دارد و چند روز پیش نیز اولین گفتگوها را با این مدافع انجام داده است. این بازیکن 1.88 متری مدافع با کیفیتی است که قدرت مخصوصی در زدن ضربات سر دارد. در فصل جاری سری آ او دو گل نیز به ثمر رسانده است،
(جدیدا زوله ادا در میاره تو تیم البته بعد از این که قراردادش رو زوری تمدید کرد تو باشگاه،صد در صد باید یکی رو جاش بیارن که برای تیم بجنگه نه برای بالا رفتن قیمت خودش)
با این حال، بدل شدن برمر به گزینه اصلی بایرن مونیخ هنوز در دستور کار قرار نگرفته است. به نظر می‌رسد که سران بایرن مونیخ تمایل دارند با توجه به خروج رایگان نیکلاس زوله، برای جانشین او نیز هزینه انتقالی متحمل نشوند. با این حال، قرارداد برمر در تورین تا سال 2024 اعتبار دارد و تورینی ها با قیمت کمتر از پانزده میلیون یورو، مدافع خود را از دست نمی‌دهند.

از سوی دیگر، برمر از نظر دستمزد به طور قابل توجهی ارزان‌تر از بازیکنانی مانند آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر، هر دو از تیم چلسی انگلستان و ماتیاس دلیخت از يوونتوس ایتالیا هستند که در سطح بین‌المللی شناخته شده‌تر هستند.
(این فصل چمپیونزلیگ بایرن زمین بخوره همش بر می گرده به کادر فنی و گدایی حسن،یه ناصر از پاریس تو بایرن داشتیم الان رکورد رئال با سه قهرمانی پیاپی تو کف دستمون بود)

برچسب‌ها: چمپیونزلیگ لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ رودیگز جانشین زوله گلیسون برمر نقل و انتقالات اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 3

186 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/12/02

Nancy: این حسن ما رو بدبخت کرد اون یکی حسن هم بایرن رو بیچاره میکنه. بایرن عمرا با این مدیریت دیگه رنگ قهرمانی اروژا رو ببینه.

2 اسفند (10:11)


ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ: اگر حسن پول داشت ناگی جلو سالزبورگ دستش باز تر بود و تیم الان جای زوله دلیخت و رودیگر رو فیکس داشت

2 اسفند (09:46)


Fc Germunich: خب عزیزم فرق بایرن با بقیه تیم ها اینه که ناصر تو تیمش نداره و خوشبختی و قهرمانی رو توی پول نمیبینه

2 اسفند (09:44)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi