خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

طلسم عجیب منچستریونایتد شکسته شد؛ پس از 139 کرنر گل زدند

طلسم عجیب منچستریونایتد شکسته شد؛ پس از 139 کرنر گل زدند
منچستریونایتد مدتها بود که دچار طلسم شده بود و نمی توانست ضربات کرنر خود را به گل تبدیل کند اما پس از 139 تلاش در این فصل بالاخره طلسم را شکستند چرا که هری مگوایر با ضربه سر مقابل لیدز روی ارسال کرنر گلزنی کرد.

به گزارش فوتبالی، رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد و قبل از او سولشر روی ارسال کرنرها مشکل داشتند و با وجود داشتن بازیکنانی سرزن نتوانسته بودند از ارسالهایشان استفاده کنند. در حقیقت منچستر در تابستان قبلی یک مربی را مخصوص ضربات ایستگاهی استخدام کرده بود که تا کنون جواب نداده بود اما بالاخره در مقابل لیدز طلسم شکسته شد.

در دقیقه 34 در بازی یکشنبه، مگوایر روی ارسال کرنر توسط لوک شاو توانست گلزنی کند. جالب این که آخرین باری که یونایتد با کرنر به گل رسیده بود هم خود مگوایر در ژانویه 2021 یعنی سیزده ماه پیش از فرصتش استفاده کرده بود.

کاپیتان منچستریونایتد این هفته با فشارهای زیادی مواجه شده بود و برخی می گفتند که قرار است بازوبند کاپیتانی از مگوایر گرفته شود و به رونالدو برسد هر چند که در نهایت این اخبار تکذیب شد و مگوایر بازوبندش را حفظ کرد. رونالدو پیش از گل مگوایر یک موقعیت عالی را برای گلزنی از دست داده بود.

برچسب‌ها: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو هری کین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

72 Reza Wampire1400/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi