خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

ورزشگاه مستایا بهشت مهاجم جدید بارسلونا

ورزشگاه مستایا بهشت مهاجم جدید بارسلونا
بارسلونا موفق شد در این هفته از رقابت های لالیگا با نتیجه چهار بر یک والنسیا را در ورزشگاه مستایا شکست دهد که در این بازی پیر امریک اوبامیانگ عملکرد درخشانی داشت و توانست دو گل به ثمر برساند تا این مهاجم جدید بارسلونا پایش به گلزنی در جمع آبی و اناری ها باز شود.

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه مستایا به نوعی بهشت پیر امریک اوبامیانگ است چرا که این مهاجم گابونی زمانی که در آرسنال حضور داشت، در سال 2019 و در یک بازی از رقابت های لیگ اروپا، مقابل والنسیا در ورزشگاه مستایا سه گل به ثمر رسانده بود و اکنون هم در بازی بارسلونا مقابل والنسیا موفق شد دو گل به ثمر برساند تا بدین ترتیب در دو بازی آخر خود در ورزشگاه مستایا 5 گل به ثمر رسانده باشد و این ورزشگاه مثل یک بهشت برای او باشد!

اوبامیانگ به طور کلی 6 گل به والنسیا زده است و عملکرد خوبی مقابل این تیم دارد و اکنون هم گلزنی های خود در بارسلونا را با زدن گل به والنسیا شروع کرد و باید دید که او در ادامه به چه شکل عمل خواهد کرد. اگر اوبامیانگ در بارسا اوج بگیرد، خیال آبی و اناری ها می تواند از داشتن یک مهاجم ششدانگ راحت باشد.

برچسب‌ها: بارسلونا پیر امریک اوبامیانگ والنسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

69 ☫ ایران ☫1400/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi