خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

اتلتیکو مادرید علاقه مند به جذب خوزه گایا و کارلوس سولر

اتلتیکو مادرید علاقه مند به جذب خوزه گایا و کارلوس سولر
اتلتیکو مادرید در اندیشه جذب دو بازیکن والنسیا با پرداخت تنها 30 میلیون یورو است.

والنسیا خوزه گایا و کارلوس سولر را به بارسلونا پیشنهاد کرده اما اتلتیکو مادرید نیز خواهان این دو بازیکن است.

به گزارش گل اسپانیا، والنسیا به شدت نیاز به کسب درآمد تا قبل از 30 ژوئن دارد و به همین علت دو بازیکن مهم خود یعنی خوزه گایا و کارلوس سولر را به بارسلونا پیشنهاد کرده است. والنسیا باید تا قبل از 30 ژوئن از طریق فروش بازیکنان خود 37 میلیون یورو درآمد کسب کند. خوزه گایا و کارلوس سولر که هر دو تا 2023 با والنسیا قرارداد دارند و تمدید نکرده اند، هر دو چند روز پیش به بارسلونا پیشنهاد شدند. با این حال بارسلونا به دلیل شرایط مالی خود و همچنین فیرپلی مالی و علاوه بر این دو، مبلغ درخواستی والنسیا، به پیشنهاد این باشگاه دست رد زد. والنسیا برای فروش این دو بازیکن 50 الی 60 میلیون یورو می خواهد که بارسلونا در حال حاضر شرایط پرداخت چنین مبلغی را ندارد.

پس از این که بارسلونا پیشنهاد والنسیا را رد کرد، اتلتیکو مادرید به این دو بازیکن علاقه نشان داده است. سیمئونه و کادر فنی روخی بلانکوس به این دو بازیکن علاقه دارند اما اتلتیکو مادرید فعلاً وارد مذاکره نخواهد شد چون آن ها می دانند والنسیا به فروش بازیکنانش نیاز دارد و با نزدیک شدن به تاریخ 30 ژوئن، در صورتی که خریداری برای آن ها پیدا نکند، مبلغ درخواستی خود را کاهش خواهد داد. اتلتیکو مادرید برای هر دو بازیکن فقط 30 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد که تقریباً نصف مبلغ درخواستی والنسیا است.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید والنسیا بارسلونا کارلوس سولر خوزه گایا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

184 ღ میسون مونت ღ1401/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi