خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

تجربه جدید سیمئونه؛ ال‌چولو در سراشیبی سقوط

تجربه جدید سیمئونه؛ ال‌چولو در سراشیبی سقوط
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در حال سپری کردن روزهای دشواری روی نیمکت این تیم است که تجربه آن را نداشته است.
شرایط در اتلتیکو مادرید چندان آرام نیست. آنها امیدوار بودند که پس از قهرمانی در لالیگا در فصل گذشته بتوانند این روند موفقیت‌آمیز را ادامه دهند اما شرایط مطابق میل آنها پیش نرفته است.
تردیدها و شکاف‌ها در خط دفاعی که زمانی نقطه قوت این تیم به حساب می‌آمد به علاوه شکست‌های بسیار باعث شده که اتلتیکو در شرایطی قرار بگیرد که پیش از این تجربه آن را نداشته است در ادامه نیز باخت 0-1 برابر لوانته قعر جدولی این موضوع را تشدید کرده است.
کادناسر مدعی شده که مدیران این باشگاه در حال بررسی گزینه‌های جانشینی سیمئونه روی نیمکت هستند و این اتفاقی است که از زمان حضور او روی نیمکت این تیم تا به حال رخ نداده بود.
میگوئل آنخل مارتین تالاورا در کادناسر درباره این شرایط گفت:« سیمئونه قرار نیست تا آخر به قراردادش پایبند باشد و اگر ببیند که شرایط برای او مناسب نیست، از این باشگاه جدا خواهد شد.»
آنتونیو رومرو با اشاره به شایعات منتشر شده درباره شرایط این سرمربی آرژانتینی اضافه کرد:« اولین کسی که این اطلاعات را درباره اتلتیکو و سیمئونه دریافت و منتشر کرد تالاورا بود و من فکر می‌کنم حق با او است. مدیران اتلتیکو باید اقدامی برای حفاظت از سیمئونه انجام می‌دادند.»
یکی از موضوعاتی که در این شرایط باید به آن توجه کرد مسئله توافقی است که باید بین طرفین به دست بیاید و این موضوع درباره سیمئونه چندان آسان نیست چون او دستمزد بسیار بالایی را دریافت می‌کند.
خسوس گایخو، یکی از خبرنگاران کادناسر، در این باره اظهار داشت:« آیا سیمئونه حاضر است که از باقی مانده قراردادش به راحتی بگذرد؟ این یعنی چشم‌پوشی از مبلغی نزدیک به 40 میلیون یورو و اگر او قصد جدایی داشته باشد باید مذاکراتی بین آنها صورت بگیرد.»
باید به این نکته نیز توجه داشت که سیمئونه به عنوان موفق‌ترین مربی تاریخ این باشگاه که بیشترین پیروزی را در تاریخ رقابت‌های لالیگا به عنوان یک مربی خارجی به دست آورده قراردادش را در تابستان گذشته تا سال 2024 تمدید کرد.
یوردی مارتی نیز با اشاره به جایگاه سیمئونه در اتلتیکو گفت:« او هم‌تراز کرویف در بارسلوناست، کسی که تاریخ این باشگاه را تغییر داد و بازی به بازی شرایط را برای آنها بهتر کرد

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید دیه‌گو سیمئونه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

34 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi