خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

غیررسمی؛ کوندوگبیا به مارسی پیوست

غیررسمی؛ کوندوگبیا به مارسی پیوست
هافبک دفاعی آفریقایی اتلتیکو مادرید، دوباره شاگرد مارسلینو خواهد بود

به گزارش سایت خبری المپیک مارسی، طبق گفته اکثر رسانه‌ها توافق‌ها با کوندوگبیا حاصل شده و این هافبک 30 ساله اتلتیکو مادرید خواهان پیوستن به مارسی است. انتظار می‌رفت که با معرفی سرمربی جدید، بلافاصله مدیریت مارسی وارد بازار تابستانی شود و ورود کوندوگبیا می‌تواند یک شروع خوب باشد.

بازیکنی که سابقه بازی در لانس و موناکو در فرانسه، سویا، اینترمیلان، والنسیا و اتلتیکو مادرید در دیگر لیگ‌ها را دارد، اکنون در یک قدمی پیوستن به تیم سرمربی خود مارسلینو است. کوندوگبیا زیر نظر مارسلینو در والنسیا بهترین نمایش‌های خود را ارائه کرد و یکی از اعضای کلیدی این تیم در آن دوره بود. او با وجود اینکه او در ترنسفر مارکت حدود 15 میلیون یورو قیمت گذاری شده است اما تنها یک سال دیگر با اتلتیکومادرید قرارداد دارد و همین باعث نصف شدن قیمت او شد. علی‌رغم اینکه کوندوگبیا مشتریان دیگری داشت اما مدیران مارسی نهایتاً توانست او را به ولودروم بیاورند. این بازیکن با مارسی به توافق رسیده است و تنها توافق میان دو باشگاه بر سر جزئیات انتقال باقی مانده است.

رقم انتقال بین 5 تا 7 میلیون یورو تخمین زده شده است.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه اتلتیکو مادرید المپیک مارسی مارلینو جفری کوندوگبیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

60 Sporties_fa@1402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi