خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

نکونام:شیری یکی از بهترین دفاع راست‌های ایران است

نکونام:شیری یکی از بهترین دفاع راست‌های ایران است
سرمربی فولاد گفت: فوتبال کاملاً آماتور و غیر حرفه‌ای داریم که اسمش را لیگ حرفه‌ای فوتبال گذاشته‌ایم.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام پس از تساوی یک - یک فولاد مقابل مس رفسنجان گفت: اول از همه دوست دارم در مورد شرایط کرمان و تیم‌هایی که قرار است به اینجا بیایند و بازی کنند، به عنوان فردی که در فوتبال است، صحبت کنم. این شرایطی که در فوتبال است و سازمان لیگ اجازه می‌دهد تیم‌ها به رفسنجان رفته و بعد از رفسنجان یک ساعت از کوه و کمر بالا بیایند و اینجا بازی کنند، اصلاً شرایط خوبی نیست. اگر ادعایمان می‌شود فوتبال حرفه‌ای است، این شرایط اصلاً خوب نیست.

وی افزود: از اینکه زمین رفسنجان آماده نیست، ما هم ناراحت هستیم و دوست داریم این تیم با این کلاس و شخصیت بزرگ حداقل یک زمین داشته باشد، اما اگر ندارد اصلاً درست نیست تیم‌ها یک ساعت از کوه و کمر بالا بیایند و اینجا بازی کنند که دور تا دور کوه است و همه مردم نیز بتوانند بازی را ببینند.

نکونام تصریح کرد: اگر درِ استادیوم باز بود هم هیچ فرقی نداشت، چرا که بی‌احترامی به کسی نشد، اما شرایط باید برای همه برابر باشد. دوست دارم نه فقط مس رفسنجان بلکه همه تیم‌ها بهترین امکانات را داشته باشند، چرا که به من مربی و کسانی که در فوتبال هستند کمک می‌شود. امیدوارم شرایط مس رفسنجان زودتر درست شود، اگر نه سازمان لیگ فکری کند. چرا که درست نیست یک تیم برای یک بازی اینقدر مسافت داشته باشد. اگر قرار باشد یک ساعت هم تیم ها برای رسیدن به ورزشگاه در راه باشند همه چیز سخت خواهد شد. با این ساعت بازی‌های سازمان لیگ ما از ساعت 12 راه افتادیم تا ساعت 3 بازی کنیم. فوتبال کاملاً آماتور و غیر حرفه‌ای داریم که اسمش را لیگ حرفه‌ای فوتبال گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شرایط بازی عنوان کرد: شناخت کافی از تیم حریف داشتیم و می دانستیم در خانه تیم پرقدرتی هستند. نیمه اول روی باد وحشتناک، بازی تحت تاثیر قرار گرفت و در ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم که تیم مس رفسنجان با سه مهاجم جلوی خود روی آن تبحر دارد، به خوبی این تیم را کنترل کردیم. روی یک ضربه ایستگاهی که کاملاً باد کمک کرد توپ به داخل دروازه رفت، اما آرامش خود را حفظ کردیم. می‌دانستیم با این شرایط نیمه دوم قطعاً برای ما بهتر خواهد شد. در نیمه اول اگر دقت می‌کردیم در شروع بازی به گل می‌رسیدیم و در یک صحنه نیز شوت ما در مسیر گل بلوکه شد و در این شرایط نیمه اول را باختیم. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که کردیم و تغییراتی که دادیم می‌دانستیم بازی به نفع ما خواهد شد، اما فشار باد کم شد و همه چیز به حالت اولیه بازگشت.

نکونام گفت: با این شرایط توانستیم فشار را حفظ کنیم، به گل برسیم، موقعیت خلق کنیم و یک پنالتی به دست بیاوریم، اما علی رغم اینکه پنالتی را تمرین کرده بودیم و برنامه داشتیم چگونه بزنیم، در دقیقه 94 و بدترین زمان ممکن پنالتی را از دست دادیم و سه امتیاز را در رفسنجان جا گذاشتیم. لیاقت برد داشتیم و باید بازی را می‌بردیم. از اینکه سه امتیاز را اینجا جا گذاشتیم ناراحت هستم، اما از بازیکنان تشکر می‌کنم که در خانه حریف زحمت کشیدند. به تمام کسانی که در رفسنجان زحمت می‌کشند تبریک می‌گویم، اما باید بازی را می بردیم و سه امتیاز را با یک امتیاز عوض شد. این تنها بازی است که از لحاظ فوتبالی و نتیجه عصبانیتم کاملاً مشخص بود و با بچه‌ها صحبتی در این مورد نکردم. بچه‌ها تمام تلاش خود را در این شرایط سخت که از ساعت 12 در راه بودیم، انجام دادند. تیم ما خوب بازی کرد و لیاقت ما برد بود و عصبانیتم فقط از بابت نتیجه است. نگاه‌مان به آینده است که بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که در خصوص اتفاقات و حواشی روی سکوها پرسید و اینکه این فرد از عوامل باشگاه فولاد بوده است یا لیدرهای این تیم، گفت: نگاه ما به بازی است و رو به سکوها نیست. شما بازی را ندیدید که از بازی سوال کنید؟

سرمربی فولاد در خصوص حضور مهدی شیری و خریدهای جدید این تیم در ترکیب فولاد گفت: مهدی شیری یکی از بهترین دفاع راست‌های فوتبال ایران است و این را به ضرس قاطع می‌گویم. شیری در کنار مجتبی نجاریان که واقعاً لیاقت خود را نشان داده است، حضور دارد و در حال حاضر دو تا از بهترین دفاع راست‌های ایران را در اختیار داریم. در آینده خواهید دید مهدی شیری چه بازیکن با کیفیتی و با کارآیی بالا است. با اینکه 4 روز با ما تمرین کرده بود، اما کیفیت او را دیدید. این تازه 30 تا 40 درصد توانایی‌های مهدی شیری بود، چون از جای دیگر آمده بوده و او واقعاً بازیکن بزرگی است. رضاوند دیگر خرید جدید ما بود. او با توجه به اینکه شرایط نیم فصل اول خوبی نداشت ، اما با همین شرایط یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال ایران است. رضاوند فقط از لحاظ شرایط بدنی آماده نیست، اما روز به روز بهتر می‌شود و قطعاً خواهید دید چقدر به تیم ما کمک خواهد کرد.

نکونام تاکید کرد: محمدرضا خلعتبری را گرفتیم؛ شناخت کافی از او دارم و همبازی بودیم و می‌دانم چه روح بزرگی دارد. به بازیکنی چون خلعتبری نیاز داشتیم و امروز با حضور در بازی کاملاً بازی را به نفع ما برگرداند و با توجه به تجربه بازی در جام‌ جهانی و جام ملت‌های آسیا و باشگاه‌های بزرگ می‌تواند به ما کمک کند. فقط نیاز به هماهنگی داریم و قطعاً با دو هفته تمرین با تیم کامل شرایط مدنظر را خواهیم داشت. کوشکی نیز بازیکن جوانی است که فوتبال ایران برای آینده باید مراقب او باشد. او بازیکن باکیفیتی است که کیفیت خود را نشان داده است. در سه بازی آخر دو بازی میهمان و یک بازی میزبان بودیم و با سه تیم قابل احترام و مدعی پرسپولیس، آلومینیوم اراک و مس فسنجان بازی کردیم و موفق به دو برد و یک مساوی شدیم. شرایط تیمی ما خوب است و خوشحال هستم اما از ایده‌آل من فاصله دارد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به از دست رفتن پنالتی این تیم احتمال تغییر پنالتی زدن این تیم وجود دارد، گفت: پنالتی زن ما شیمبا است

برچسب‌ها: فولاد خوزستان جواد نکونام مهدی شیری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

111 Reza Wampire1400/11/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi