خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

نکونام به شاگردان: برد را فراموش کنید

نکونام به شاگردان: برد را فراموش کنید
جواد نکونام سرمربی فولاد در تمرین امروز این تیم از شاگردانش درخواست کرد که پیروزی برابر گل گهر را فراموش کنند.

به گزارش ورزش سه، دیدار گل گهر و فولاد در سیرجان بیش از آنچه که تصور می شد، جنجالی از آب درآمد. یکی از بازی های حساس و مهم هفته دهم که با لطف تک گل لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی به سود شاگردان نکونام به پایان رسید. دیداری که با اعتراض های شدید تیم میزبان همراه بود.

در این مسابقه، حاج ملک داور بازی با اعلام یک خطای پنالتی به سود فولاد، امین پورعلی کاپیتان گل گهر را از زمین بازی اخراج کرد و این اتفاق باعث وقفه طولانی در بازی و اعتراض گل گهر شد که البته در ادامه تمامی کارشناسان داوری تصمیم شجاعانه حاج ملک را مورد ستایش قرار داده و آن را تأیید کردند.

پس از این پیروزی شیرین، روز گذشته جلسه تمرینی فولاد برای ریکاوری پس از دیدار سنگین برابر گل گهر برگزار شد و امروز نیز بازیکنان این تیم بر سر محل تمرین حاضر شده و زیر نظر اعضای کادرفنی خود را برای دیدارهای بعدی آماده کردند.
پیش از آغاز تمرین امروز صبح، جواد نکونام سرمربی فولاد شاگردانش را جمع کرد و برای دقایقی با آنها به صحبت پرداخت. سرمربی خوزستانی ها با اعلام اینکه باید دیدار برابر گل گهر را فراموش کنند، از شاگردانش درخواست کرد که به فکر بازی های بعدی فولاد باشند تا این تیم بتواند علی رغم مشکلات ناشی از کمبود بازیکن به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، به موفقیت دست یابد.او همچنین از شاگردانش درخواست کرد که هیچ تیمی را دست کم نگرفته و برای رسیدن به پیروزی و شاد کردن دل مردم خوزستان و هواداران در تمامی مسابقات از جان و دل مایه بگذارند.

فولاد روز یکشنبه در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف شهرداری نوشهر می روند. آنها سپس سوم دی ماه در دربی خوزستان پذیرای صنعت نفت آبادان خواهند بود و در ادامه در تاریخ 8 دی ماه در دیداری حساس و پراهمیت، راهی تهران می شوند تا با استقلال دیدار کنند.

برچسب‌ها: فولاد خوزستان جواد نکونام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

79 Reza Wampire1400/09/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi