خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

توصیه کرگر به سران منچستریونایتد: رونالدو را بفروشید!

توصیه کرگر به سران منچستریونایتد: رونالدو را بفروشید!
جیمی کرگر معتقد است کریستیانو رونالدو تاثیری مضر روی سبک بازی تیم رالف رانگنیک دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در تابستان سال جاری با جدایی از یوونتوس به منچستریونایتد برگشت با این وجود شیاطین سرخ در این فصل شرایط خوبی ندارند و مهاجم پرتغالی نتوانسته در بازگشت به الدترافورد روزهای خوبی را سپری کند.

رونالدو تا قبل از گلزنی در دیدار مقابل برایتون، ۶ بازی بود که موفق به گلزنی نشده بود و جیمی کرگر معتقد است که حواشی رسانه ای ایجاد شده پیرامون این بازیکن بعد از هر مسابقه چیزی است که مانع از پیشرفت تیم می شود. او در این باره به تلگراف گفت: نقش کریستیانو رونالدو در برد منچستریونایتد مقابل برایتون یک بار دیگر یادآور علاقه زیاد او به گلزنی بود اما این موضوع حقیقت را عوض نمی کند. یونایتد با خرید مجدد رونالدو در تابستان مرتکب اشتباه شد و نگه داشتن او برای فصل آینده اشتباه بزرگتری خواهد بود. برد یا باخت یونایتد یا گلزنی یا گل نزدن این بازیکن برای دوره ای کوتاه، همگی مسائلی است که حول محور CR7 می گردد و به اندازه کافی در مورد تیم صحبت نمی شود. رونالدو بعد از برد مقابل برایتون پستی در مورد صداهای اضافه اطراف باشگاه گذاشت و او نمی تواند این صداها را نادیده بگیرد.

جیمی کرگر معتقد است منچستریونایتد بدون رونالدو بهتر بازی خواهد کرد. او در این باره گفت:

هر بار که رونالدو با سری پایین و بعد از یک نتیجه بد به رختکن می رود، سر و صدای زیادی به وجود می آید. هر بار که داستانی در مورد او و آینده اش منتشر می شود، حاشیه زیادی به وجود می آید. آمدن رانگنیک نیز این شرایط را واضح تر کرده است و مشکلات تاکتیکی نیز مشخص است. رونالدو پرس نمی کند. او در دوران اوجش نیز پرس نمی کرد. فرقی نمی کند این حرف ها را کجا بزنم، معمولا حرف هایم را انتقادی تند برداشت می کنند ولی این طور نیست. حرف هایم کاملا سنجیده و بر اساس واقعیت است. هیچ بازیکنی نمی تواند بزرگتر از باشگاه باشد. آگوست گذشته هم گفتم که خرید مجدد رونالدو بیش از این که مشکلات یونایتد را حل کند، برای این تیم مشکل ایجاد خواهد کرد. حالا هم می گویم فروش او بعد از یک فصل بیش از این که مشکل ساز باشد، مشکلات زیادی را حل خواهد کرد.

برچسب‌ها: جیمی کرگر منچستریونایتد کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

67 Reza Wampire1400/11/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi