خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

واکنش راشفورد به شایعه ناراحتی از رونالدو

واکنش راشفورد به شایعه ناراحتی از رونالدو
حضور رونالدو در منچستریونایتد باعث شده که شایعات بسیاری درباره واکنش دیگر بازیکنان این تیم به رفتارهای این ستاره پرتغالی ایجاد شود.

این ستاره یونایتد موفق شد در بازی برابر برایتون به روند ۶ بازی بدون گلی که پشت سر گذاشته بود پایان داده و دروازه تیم حریف را باز کند. شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه ۰-۲ در این بازی به پیروزی برسند و این سه امتیاز آنها را تا جایگاه چهارم در جدول رده‌بندی لیگ برتر بالا برد.

با این حال کریستین فالک، خبرنگار سرشناس آلمانی، روز چهارشنبه با انتشار مطلبی در صفحه توییترش اعلام کرد که خطر شکافی جدی در یونایتد وجود دارد چون راشفورد و هری مگوایر از رفتارهای رونالدو به هیچ‌وجه خوشحال نیستند و رضایت ندارند

همین موضوع باعث شد که راشفورد با انتشار پستی در صفحه رسمی توییترش نسبت به این ادعاها واکنش نشان داده و آن را رد کند.
او در این توییت نوشت:« آیا حالا این‌طور شده که قرار است خبرهایی را از خودمان بنویسیم؟ لطفا از جستجو برای شکاف و دو دستگی دست بردارید.»

رونالدو پیش از گلی که برابر برایتون به ثمر رساند، طولانی‌ترین روند بدون گل زده خود را در ۱۳ سال اخیر تجربه کرده بود اما توانست گل زیبایی را در این بازی به ثمر برساند که تحسین رالف رانگینک را نیز به دنبال داشت.

برچسب‌ها: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو برایتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

67 Reza Wampire1400/11/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi