خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

قطعی؛ راموس دیدار با رئال مادرید را از دست داد

قطعی؛ راموس دیدار با رئال مادرید را از دست داد
به گزارش ورزش سه هفت ماه پس از جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید و انتقال این ستاره پرافتخار به پاری سن ژرمن، این دو باشگاه روز سه شنبه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. گرچه بسیاری از همان ابتدای اعلام قرعه تقابل این دو تیم در لیگ قهرمانان در انتظار تماشای روبه‌رو شدن سرخیو راموس با تیم سابقش بودند، اما این مدافع اسپانیایی بازی رفت را به علت مصدومیت از دست داده و نام او در لیست پاری سن ژرمن برای این دیدار قرار نخواهد داشت.

RMC Sport ساعتی قبل در گزارشی مدعی شد این بازیکن در تمرینات جمعی روزهای شرکت نکرده و مصدومیت ساق پا در نهایت باعث غیبت او در دیدار با رئال مادرید خواهد شد. البته سرخیو راموس در این فصل در مجموع در پنج دیدار با لباس پاری سن ژرمن به میدان رفته و اغلب مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

بدین ترتیب سرخیو راموس برای تقابل با باشگاه سابق خود باید منتظر بازی برگشت در استادیوم برنابئو در تاریخ 9 مارچ باشد. اما خبر خوب برای پاری سن ژرمن حضور نیمار در تمرینات گروهی پاری سن ژرمن است. به نظر نام او در لیست قرار خواهد گرفت و ممکن است نیمار سه شنبه شب دقایقی مقابل رئال مادرید بازی کند.

برچسب‌ها: رئال مادرید راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

68 ǟƖცคς✞ȑひ1400/11/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi