خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

نسخه جالبی که وین رونی برای بهبود شرایط منچستریونایتد پیچید

نسخه جالبی که وین رونی برای بهبود شرایط منچستریونایتد پیچید
اسطوره شیاطین سرخ شهر منچستر در خصوص شرایط این روزهای این باشگاه سرخپوش با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کوتاهی انجام داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه تاک اسپورت انگلستان، وین رونی، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و اسطوره باشگاه منچستر یونایتد در ارتباط با شرایط حال حاضر این تیم به خبرنگاران گفت: "منچستر یونایتد در سال‌های اخیر مربیان زیادی استخدام کرده است. آن‌ها به ثبات نیاز دارند و مربی باید زمان کافی را در اختیار داشته باشد تا بتواند با بازیکنانش کار کند. از دست دادن سر الکس و دیوید گیل (مدیر اجرایی سابق منچستر یونایتد) به این باشگاه ضربه سختی وارد ساخت اما فکر می‌کنم اد وودوارد از زمانی که در باشگاه حضور پیدا کرد، خوب کار کرد."

ملی‌پوش و گلزن سابق شیاطین سرخ که دارای یکی از بهترین رکوردهای گلزنی در تاریخ باشگاه سرخپوش شهر منچستر نیز می‌باشد، در ادامه صحبت‌هایش در خصوص شرایط امروز این تیم چنين گفت: "منچستر یونایتد در دو سه سال آینده قهرمان لیگ برتر نخواهد شد. آن‌ها باید از دو سال آینده به خوبی استفاده کنند و در این دو سال خوب کار کنند تا بتوانند بعد از سپری کردن آن و خوب و با برنامه پشت سر گذاشتن این مدت، دوباره با تمام قدرت وارد میدان رقابت شوند و برای کسب قهرمانی‌ها و جام‌ها تلاش کنند؛ اما اکنون آن‌ها با قهرمانی در لیگ برتر فاصله زیادی دارند."

وین رونی در پایان صحبت‌هایش نیز در خصوص فروش ستارگان باشگاه منچستر یونایتد در سال‌های گذشته چنین گفت: "من در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ گفتم که فروش کریستیانو رونالدو و کارلوس توز یک اشتباه بسیار بزرگ است و به اعتقاد من، منچستر یونایتد هنوز هم نتوانسته ضرری که از این اتفاقات تجربه کرد را جبران کند."

برچسب‌ها: وین رونی منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

91 Reza Wampire1400/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi