خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

کار بارسلونا برای جذب کاپیتان چلسی سخت شد

کار بارسلونا برای جذب کاپیتان چلسی سخت شد
وجود یک بند در قرارداد سزار آسپلیکوئتا با چلسی ممکن است او را از بارسلونا دور کند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مناطقی که بارسا در انتقالات ژانویه قصد تقویتش را داشت، دفاع راست بود و حتی مذاکراتی با توماس مونیه مدافع دورتموند صورت گرفت که به نتیجه نرسید. بارسا در این پست دنی آلوز و سرجینیو دِست را دارد ولی تابستان پیش رو قطعا یک بازیکن جدید را به خدمت خواهد گرفت.

گزینه شماره یک بارسا سزار آسپلیکوئتا، مدافع راست سابق اوساسونا و حال حاضر چلسی است که سال هاست برای این تیم بازی می کند و حالا بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو دارد.

گفته می شود بارسا با او به توافق شخصی رسیده و در پایان فصل او را به عنوان بازیکن آزاد جذب خواهد کرد ولی اکنون مشخص شده که آینده آسپلیکوئتا همچنان در دستان چلسی است. در واقع قرارداد او دارای بندی است که بر اساس آن، چلسی می تواند یک طرفه قرارداد را دو سال دیگر نیز تمدید کند و این اتفاق به نظر رخ خواهد داد؛ مگر اینکه آسپلیکوئتا شخصا با سران باشگاه صحبت کند و خود مجوز جدایی را بگیرد.

آسپلیکوئتا به ژاوی سرمربی بارسا برای فصل بعد قول داده ولی از سوی دیگر او برای چلسی احترام زیادی قائل است و دوست ندارد با دلخوری مسئولان باشگاه جدا شود. باید دید در نهایت آینده آسپلیکوئتا در چلسی خواهد بود یا او دورانی جدید در بارسا را شروع خواهد کرد.

برچسب‌ها: بارسلونا سزار آزپیلیکوئتا چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

88 ☫ ایران ☫1400/11/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi