خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

عملیات نجات بارسلونا؛ این سه ستاره از لندن!

عملیات نجات بارسلونا؛ این سه ستاره از لندن!
بارسلونا قصد دارد با خرید سه بازیکن از چلسی اوضاع ترکیب خود را بهبود بخشد.

هم ژاوی و هم هواداران بارسلونا بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اعتراف کردند بلوگرانا از رده تیم های درجه یک اروپا خارج شده و توان مقابله با نام های بزرگ لیگ قهرمانان را ندارد. اما عملیات نجات بارسلونا توسط خوان لاپورتا از همین حالا آغاز شده و این تیم قصد دارد با تزریق ستاره های تاثیرگذار به ترکیب، خیلی زود به مدعی کسب قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان تبدیل شود. نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد نام سه بازیکن چلسی در لیست خرید بلوگرانا قرار گرفته و اقدام برای جذب آنها آغاز شده است.

دو گزینه اول سزار آسپیلیکوئتا و آنتونیو رودیگر هستند که قراردادشان در ژوئن با چلسی به پایان می رسد و دیگری نیز کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکای چلسی بوده که ممکن است در ژانویه از تیم لندنی به صورت قرضی جدا و راهی بارسلونا شود.

این ستاره 23 ساله که اخیرا از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده، می خواهد بازیکن مهمی در ترکیب تیمش باشد و در حال حاضر در چلسی به بازیکنان دیگری دیگر بیشتر اعتماد می شود. کالوم هادسون اودوی، میسون مانت، کای هاورتز، حکیم زیاش در ذهن توماس توخل جایگاه بالاتری از پولیسیچ دارند و این بازیکن خواهان انتقال به بارسلونا و تبدیل شدن به مهره ای تاثیرگذار و مهم در برنامه های ژاوی شده است.

شرایط مشابهی برای سزار آسپیلیکوئتا، مدافع راست و کاپیتان چلسی وجود دارد. قرارداد این ملی پوش 32 ساله و اسپانیایی در ماه ژوئن با چلسی به پایان می رسد و او در ماه های اخیر به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است. سمت راست دفاعی چلسی در اختیار ریس جیمز بوده و بارسا در حال بررسی خرید سزار در ماه های پیش رو است. آسپیلیکوئتا خواهان حضور در جام جهانی قطر بوده و انتقال به بارسلونا می تواند بهترین راه حل برای او در مسیر رسیدن به این هدف باشد.

نام گزینه دیگر نیز آنتونیو رودیگر است که قرارداد او نیز در ژوئن آینده به پایان می رسند. البته دستمزد بالا و حداقل 10 میلیون یورویی مورد نظر این بازیکن آلمانی، شرایط بارسلونا برای این انتقال را دشوار ساخته، اما به هر حال خوان لاپورتا همچنان این پرونده را بررسی می کند. در شرایط فعلی رئال مادرید از بخت بالاتری برای خرید آنتونی رودیگر برخوردار است و احتمالا انتقالی مانند داوید آلابا برای این تیم پایتخت نشین در راه خواهد بود.

البته همچنان آندریاس کریستنسن دانمارکی نیز در لیست خرید بارسلونا قرار داشت. اما قرارداد این مدافع در آستانه تمدید بوده و چلسی به زودی این خبر را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

برچسب‌ها: بارسلونا سزار آزپیلیکوئتا کریستن پولیسیچ آنتونی رودیگر چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

73 ☫ ایران ☫1400/09/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi