خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,334

عزیزی خادم: منتظر حضور مهدوی‌کیا در تیم امید هستیم

عزیزی خادم: منتظر حضور مهدوی‌کیا در تیم امید هستیم
رئیس فدراسیون فوتبال در بخشی از صحبت‌هایش در خصوص صعود و برد تیم ملی برابر امارات، به مسئله مهدوی‌کیا و ادامه همکاری‌اش در تیم ملی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی در شرایطی‌که صعودش به جام جهانی را پیش از جدال با امارات مسجل کرده بود، موفق شد برابر امارات نیز در استادیوم آزادی به برتری برسد تا شاگردان اسکوچیچ به رکوردشکنی خود هم‌چنان ادامه دهند.

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون که بابت صعود تیم ملی به جام جهانی هم‌چنان سرمست است، در گفت‌وگویی که بعد از این جدال داشت به بحث مهمی اشاره کرد. موضوع مربوط به برنامه‌ریزی برای تیم المپیک ایران بعد از اتفاقاتی که حول مهدی مهدوی‌کیا افتاده است. بازیکن اسبق تیم ملی که اکنون با حضور روی نیمکت تیم امید موفق شد با این تیم جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیک را کسب کند. او البته چندی پیش با حضور در یک بازی بزرگداشت با حواشی زیادی مواجه شده که حتی شایعات درباره کناره‌گیری‌اش از نیمکت تیم المپیک را افزایش داده بود. با این حال عزیزی خادم در آخرین گفت‌وگوی خود از انتظار برای بازگشت وی و ادامه همکاری و برنامه‌ریزی برای صعود تیم المپیک با مهدوی‌کیا صحبت کرده است.

رئیس فدراسیون در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به موفقیت دوباره تیم ملی از برنامه‌ریزی ویژه‌ای که در مسیر حضور در جام جهانی دوحه در نظر گرفته‌اند خبر داد: امیدوارم همین فضا مثل دور مقدماتی که تجربه بزرگی بود، فضای جدیدی برای ما باشد و باعث دستاورد جدیدی برای فوتبال ملی کشور باشد. به همین دلیل ما اوایل هفته آینده دبیرخانه ستاد جام جهانی قطر را استارت خواهیم زد. به همین دلیل اعتقاد داریم جام جهانی قطر از حیث لجستیک و برنامه‌ریزی به دلیل نزدیکی به این کشور و بافت فرهنگی، مناسبات ما در منطقه و از نظر تجاری، متفاوت خواهد بود. امیدوارم این ستاد برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد. از سایر دستگاه‌های مرتبط دعوت خواهیم کرد تا به ما کمک کنند تا با برنامه‌ریزی مناسب وارد این رقابت شویم. دوشادوش تیم ملی که باید برنامه‌ریزی کنیم و تدارک ببینیم، در فیفادی‌های مختلف با یک برنامه‌ریزی مدون و همگام با توجه به رقبا صورت دهیم. تیم‌هایی که به جام جهانی صعود کردند از بهترین تیم‌ها هستند و ما نمی‌توانیم خودمان را از لجستیک و برنامه‌ریزی مناسب محروم کنیم. این نکته مهم است، دوشادوش تیم ملی ستاد جام جهانی است که فوتبالدوستان ایرانی از نقاط مختلف به عشق ایران در دوحه حضور می‌یابند، این ستاد برنامه‌ریزی منسجمی را خواهد داشت. امیدوارم تک‌تک اصحاب رسانه را هم در دوحه ببینم.

وی در واکنش به سوالی درباره آینده تیم امید ایران نیز گفت: در همین برنامه هفته گذشته هم اعلام کردیم که این تیم کارش را دنبال می کند. ما در تورنمنت آسیای میانه حضور یافتیم و صعود کردیم. نکته مهمی که ذهن شما را روشن کند باید بگویم که این فدراسیون از این حیث متمایز است که استارت تیم امید را از اکنون برای المپیک پاریس زده ایم. قبلا به این شکل نبود و بر پایه سیاست گذاری شش ماهه قبل از تورنمنت کار را استارت می زد. امیدوارم تیم ملی امید را در شرایط سخت کنونی که درگیر کرونا هستیم، امیدوارم در خصوص این تیم هم آنها از برنامه ریزی فیفادی استفاده کنند. تیم امید برنامه ریزی خودش را دارد و ما خرداد ماه در مسابقات ازیکستان حضور خواهد یافت و دوشادوش سایر تیم های ملی کارش را دنبال خواهد کرد.

عزیزی خادم درباره آینده نیمکت تیم المپیک و زمان بازگشت مهدوی کیا به ایران برای آماده سازی این تیم گفت: آقای مهدوی کیا هم ایشان طبق برنامه خودشان بیایند و کار را شروع کنند. ما تفاهم مناسبی با قطر داشتیم و امیدوارم اردوهای تیم ملی را در منطقه و در کشور قطر داشته باشیم. با توجه به اینکه اکنون پایگاه فوتبالی در دنیا است، با توجه به اینکه ما سریع ترین صعود را در آسیا داشتیم، هدیه مهمی از طرف خدا بوده و امیدوارم مردم لذت آن را ببرند. مردمی که با قلب شان در کنار ما بودند و امیدوارم همیشه لبخند داشته باشند و این پیروزی ها کنارشان باشد. شما هم عادت کردید به برد و این هم نکته مهمی است.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

91 ☫ ایران ☫1400/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi