خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,334

عزیزی‌خادم: امروز معجزه اتفاق افتاد

عزیزی‌خادم: امروز معجزه اتفاق افتاد
رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید مسیر سختی برای رسیدن به جام جهانی طی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم پس از پایان دیدار ایران و عراق در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی اظهار کرد: شکرگزار خداوند عالم هستیم که این اتفاق میمون افتاد و صعود تاریخی به جام جهانی رقم خورد. این صعود را به ملت مردم ایران و خانواده‌های شهدا، جانبازان و تمام بیمارانی که با سختی این بازی را می‌دیدند و با قلبشان در کنار تیم ملی بودند، تبریک می‌گویم.

او با بیان اینکه پیروزی تاریخی و بی‌نظیری اتفاق افتاد، ابراز کرد: باید کتاب‌ها راجع به این صعود نوشته شود چون چنین صعودی را تجربه نکرده بودیم. به‌خصوص اینکه در مرحله قبل پس از باخت به بحرین ناامید بودیم و شانسی نداشتیم ولی امروز ایران سربلند و سرافراز است. نباید فراموش کنیم که لطف خدا شامل حال ما شد و در حال حاضر ایران صدر جدول را دراختیار دارد و سریع‌ترین صعود را در تاریخ تجربه کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: به نوبه خودم از همه رسانه‌ها و افرادی که در کنارمان بودند، تشکر می‌کنم. از دولت ، رئیس جمهوری، وزیر ورزش و ... تشکر می‌کنم که در روزهای اخیر به ما کمک کردند. این مقبولیت و سروری که امروز در این جشن ملی بزرگ در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها اتفاق افتاده، خوشحال کننده است. سعادت عظمی است که مردم را خوشحال کردیم و از بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم و امیدوارم تدارک لازم را برای آینده ببینیم.

عزیزی‌خادم با بیان اینکه امروز فراتر از معجزه بود، اظهار کرد: نباید گذشته و سختی‌هایی که در راه رسیدن به جام جهانی داشتیم را فراموش کنیم. باید بدانیم در دوره آینده برای جام جهانی که ۴۸ تیم صعود می‌کنند، به این لذت و خوشحالی نیست. در یک فرابحران و از دل سختی بیرون آمدیم و صعود کردیم. باید امروز مدل همکاری و کنار هم بودن و یار روزهای سخت بودن را بیاموزیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد: ان‌شاالله تعامل و نگاه کنار هم بودن را یاد بگیریم و قوی‌تر و محکم‌تر کار کنیم تا دل مردم و هواداران تیم ملی شاد شود و برای خوشحالی ۸۰ میلیون ایرانی، تلاش کنیم. آقای مخبر از طرف دولت قول داد تا برنامه‌ریزی خوبی برای آینده و حضور در جام جهانی قطر داشته باشیم. امروز خوشحالی ما ابتدا شکرگزاری از پروردگار است و معتقدم امروز معجزه اتفاق افتاده است. امروز باید به ما یاد بدهد هیچ چیز شانسی نیست و با نظر خداست. امروز دستان رحمت الهی را دیدیم.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

52 ☫ ایران ☫1400/11/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi