خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,475

دوناروما: باور دارم که به جام جهانی صعود خواهیم کرد

دوناروما: باور دارم که به جام جهانی صعود خواهیم کرد
جانلوییجی دوناروما در تابستان سال گذشته پس از قهرمانی در یورو 2021 با تیم ملی ایتالیا، در یک انتقال جنجالی و آزاد به باشگاه پاری سن ژرمن پیوست.

به گزارش طرفداری، حال پس از مدت دوناروما در مورد خداحافظی سرد با میلان صحبت کند. او در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت در مورد مسائلی اعم از نحوه جدایی از میلان، پیوستن به پاری سن ژرمن، صعود ایتالیا به جام جهانی 2022 قطر و برخی دیگر از مسائل صحبت کرده است. دوناروما در این مصاحبه در مورد نحوه جدایی اش از میلان گفت:

بعد از سال ها جدا شدن از میلان، هرگز آسان نیست. در میلان من به عنوان یک مرد و یک بازیکن بزرگ شدم. فقط می توانم از باشگاه برای تمام کار هایی که برای من انجام داد، تشکر کنم. حتی هواداران نیز همیشه با من خوب رفتار کرده اند. در میلان همیشه این احساس را داشتم که در خانه هستم. اما پس از آن می دانید اوضاع چگونه پیش رفت؟ شاید همه مرا مقصر بدانند بدون اینکه بدانند طرف مقابل چه کاری انجام داده است. به طور خلاصه باید اینطور بگویم که آخرین تماس تلفنی از سوی باشگاه این بود که به من اطلاع بدهند یک دروازه بان دیگر به خدمت گرفتند اند. اینگونه بود که همه چیز تمام شد.
دوناروما در مورد پیوستن به پاری سن ژرمن:

من معتقدم پاری سن ژرمن همیشه در سرنوشت من قرار داشته است. آن ها سال ها مرا دنبال می کردند و همیشه علاقه اشان را به من نشان می دادند. ناصر الخلیفی و لئوناردو نه تنها به من فهماندند که مرا می خواهند بلکه هر روز روابطشان با من صمیمانه تر می شد. من بسیار خوشحالم و افتخار می کنم که در این باشگاه حضور دارم.

دوناروما در مورد صعود ایتالیا به جام جهانی 2022 قطر:

موقعیتی که داشتیم را از دست دادیم. شاید می توانستیم کار های بیشتری انجام بدهیم. اما من متقاعد شده ام به جام جهانی خواهیم رفت، زیرا همه می دانند که ما چه تیمی هستیم و در لحظات سخت چه کار هایی از ما بر می آید.
دوناروما در مورد رقابت با کیلور ناواس:

می دانستم که در اینجا چه شرایطی خواهم داشت. نمی دانم که او چه فکری دارد. همه در اینجا همیشه به من احساس مهم بودن را می دهند. من تمام توانم را برای پاری سن ژرمن به کار خواهم گرفت. درست است به کیلور رقابت دارم اما همچنین رابطه بسیار خوبی نیز با او دارم. او انسان خوبی و هیچ مشکلی وجود ندارد.
دوناروما در مورد دنبال کردن نتایج و اخبار میلان:

به عنوان یک هوادار همیشه همه چیز را با اشتیاق دنبال می کنم. اغلب از هم تیمی های سابقم و همچنین پیولی می شنوم که اوضاع در باشگاه به چه صورت پیش می رود. از وضعیت فعلی میلان خوشحالم و امیدوارم آن ها در آخر قهرمان شوند. بعد از پیروزی در دربی من خوشحال شدم. من برای مربی، برای هواداران و برای میلان خوشحال هستم.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا جانلوییجی دوناروما پاری سن ژرمن آث میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

128 Esteghlal Fc‌1400/11/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi