خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,475

عصبانیت دوناروما: قبلا کی چنین اتفاقی افتاده بود؟

عصبانیت دوناروما: قبلا کی چنین اتفاقی افتاده بود؟
دروازه بان تیم ملی ایتالیا پس از شکست تحقیر آمیز این تیم مقابل آلمان بسیار عصبانی بود و صحبت های او با خبرنگاران ایتالیایی آرام دنبال نشد.

ایتالیا در شبی تحقیرآمیز در مونشن گلادباخ با نتیجه 5-2 از آلمان شکست خورد. این دیدار در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا برگزار شد و آلمان در مجموع حاکم بازی بود. جانلوئیجی دوناروما که شب پراشتباهی را سپری کرد، پس از بازی در گفتگو با RAI گفت:

ما عصبانی هستیم. هیچ بهانه ای وجود ندارد. باید به مسیر برگردیم و ثابت کنیم این ما نبودیم. واقعا هیچ بهانه ای وجود ندارد. ما امشب در تمام زمینه ها مشکل داشتیم. همچنین پس از انجام 4 بازی در 15 روز، خستگی شدید وجود داشت اما نمی خواهم دنبال بهانه باشم. حالا ما به یکدیگر نگاه می کنیم و همه چیز را آنالیز خواهیم کرد. ما واقعا به خاطر هواداران و چیزی که امشب دیدند، ناامید هستیم. شانس هایی برای گلزنی داشتیم اما به اندازه کافی خوب نبود. همه چیز را آنالیز و دوباره شروع می کنیم. همه ما اشتباه داشتیم. وقتی 4-0 بودیم، من می توانستم در آن شرایط بهتر عمل کنم و توپ را بیرون بزنم اما شما از اشتباهات یاد می گیرید و پیشرفت می کنید. حالا باید استراحت کنیم و بسیار قوی تر از قبل برگردیم.
خبرنگار به دوناروما گفت این اولین باری نیست که او در پاس های رو به عقب و بازیسازی از عقب دچار مشکل می شود و بحث بین او و دوناروما بالا گرفت. دروازه بان پاری سن ژرمن با عصبانیت گفت:

قبلا کی چنین اتفاقی افتاده بود؟ وقتی مقابل رئال مادرید روی من خطا کردند؟ اگر می خواهی به خاطر این چیزها حاشیه درست کنی، مشکلی نیست. من اینجا هستم تا برای تیم صحبت کنم. اگر می خواهی مرا مقصر بدانی، مشکلی نیست. من تقصیرات را به گردن می گیرم. من کاپیتان هستم و با سری بالا به کارم ادامه می دهم. فکر می کنم همه شما تلاش می کنید چیزی از این اشتباهات در بیاورید. مشکلی نیست.

دوناروما همچنین در پایان بازی از یوشوا کیمیش بسیار عصبانی بود زیرا هافبک بایرن مونیخ پس از دریافت گل دوم از وسط زمین اقدام به شوتزنی به سمت گل دوناروما کرد و دروازه بان ایتالیایی این حرکت را بی احترامی می دانست. از سال 1957 تاکنون، این اولین باری بود که ایتالیا در یک بازی 5 گل دریافت کرد. در آن سال آنها مقابل یوگسلاوی در جام اروپای مرکزی 5 گل دریافت کردند.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا جانلوییجی دوناروما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

104 Esteghlal Fc‌1401/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi