خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

مهاجم سابق سیتی : قلبم درست کار نمیکند

مهاجم سابق سیتی : قلبم درست کار نمیکند
آگوئرو احساس می‌کند قلبش به درستی کار نمی‌کند زیرا مهاجم سابق منچسترسیتی و بارسلونا فاش می‌کند که دویدن با سرعت باعث می‌شود نفسش بند بیاید.

به گزارش ایلنا، مهاجم آرژانتینی چند ماه پس از پیوستن به بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد مجبور به آویختن کفش‌های خود شد. سرخیو آگوئرو در مورد ترس از سلامتی که او را مجبور به بازنشستگی کرد صحبت کرده و اسطوره منچسترسیتی اعتراف کرد که اکنون احساس می کند قلبش "به درستی کار نمی کند".

آگوئرو در مورد کیفیت زندگی کنونی خود پس از اینکه مجبور شد از حرفه ای که دوستش داشت کنار برود، در توییچ گفت: "اگر اکنون بخواهم فوتبال-تنیس بازی کنم، نفسم بند می آید. می‌خواهم دوی سرعت داشته باشم. فقط احساس می‌کنم قلبم درست کار نمی‌کند."

آخرین بازی رسمی این بازیکن ۳۳ ساله در دیدار با آلاوس در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ انجام شد. او در دقیقه ۴۲ آن مسابقه پس از اینکه مشخص شد در شرایطی برای ادامه بازی نیست، تعویض شد. تنها ۵ بازی برای بارسلونا پس از یک تغییر سرشناس انجام شده بود اما آگوئرو چاره ای جز پایان حضور در کاتالونیا نداشت.

او مبتلا به آریتمی قلبی تشخیص داده شد و باید به دوران حرفه ای خود پایان می داد که در آن ۳۸۵ گل در سطح باشگاهی به ثمر رساند – ۲۶۰ گل برای سیتی – در ۱۰۱ بازی و قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه، لیگ اروپا و کوپا آمریکا.

برچسب‌ها: منچسترسیتی آگوئرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

75 ایران ، خدا1400/11/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi