خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,734

مقاومت کن استقلال، فقط 11 بازی تا رکورد مانده است

مقاومت کن استقلال، فقط 11 بازی تا رکورد مانده است
پرسپولیس از بازی بیستم خود در لیگ ششم حرفه ای تا بازی هفدهم خود در لیگ هفتم حرفه ای در 27 بازی متوالی خود در لیگ بازنده نشد و در این مدت این تیم 17 برد و 10 مساوی به دست آورد.

به گزارش مستر90، استقلال که در هفته آخر لیگ پارسال برابر تیم سپاهان اصفهان بازنده شد تا حالا در 16 هفته متوالی شکست نخورده است. استقلال که 10 برد و 6 مساوی دارد، حالا به حکم انضباطی صاحب 11 برد و 5 مساوی شده و عملکرد فوق العاده ای داشته است. با این حال چه بردهای استقلال را 10 و چه آن را 11 فرض کنیم باید گفت استقلال در مسابقات لیگ فوتبال کشورمان هنوز هم برابر هیچ تیمی بازنده نشده و برای شکستن رکورد تاریخ لیگ برتر که پرسپولیس آن را ثبت کرده است باید مقاومت کند و در 11 بازی دیگر هم بی شکست بماند.

استقلال در حالی تا شروع هفته هفدهم از تیمی شکست نخورده که کمترین گل خورده در مسابقات فوتبال لیگ برتر را هم به خودش اختصاص داده است.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اسـتقلال تهران لیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

61 Sporties_fa@1400/11/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi