خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,734

فاصله استقلال و پرسپولیس در صدر 5 امتیاز شد

فاصله استقلال و پرسپولیس در صدر 5 امتیاز شد
هفته نوزدهم لیگ برتر با برگزاری 8 بازی به پایان رسید و استقلال با پیروزی مقابل فجرسپاسی، در روز توقف پرسپولیس، فاصله اش را با نزدیک ترین تعقیب کننده خود به 5 امتیاز رساند.

به گزارش مستر90، بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر بیست و یکم با تداوم صدرنشینی استقلال همراه بود. استقلال در روزی که حق استفاده از دو مدافع سربازش را نداشت، مقابل فجرسپاسی شیراز که به نوعی سربازخانه لیگ برتر است، به برتری رسید تا همچنان صدرنشین باشد.

اما آنچه این پیروزی استقلال را شیرین تر کرد، توقف پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان بود. پرسپولیس تا قبل از بازی های امروز تنها 3 امتیاز از استقلال کمتر داشت اما مساوی امروز شاگردان گل محمدی در سیرجان، فاصله استقلال و پرسپولیس را در صدر جدول به 5 امتیاز رساند.

در سایر دیدارها هم سپاهان و ذوب آهن دربی نصف جهان را بدون گل تمام کردند تا فاصله سپاهان با صدر جدول 13 امتیاز شود. محرم نویدکیا در پی این مساوی، استعفا کرد چرا که تقریبا مطمئن است تیمش هیچ شانسی برای قهرمانی در این فصل ندارد. بازی تراکتور و پیکان هم در تهران بدون گل تمام شد که البته این نتیجه را اخباری دروازه بان تراکتور با مهار پنالتی پیکان رقم زد.

نفت آبادان و نساجی در آبادان به مساوی یک - یک قناعت کردند و مس رفسنجان و هوادار هم میهمانان پیروز هفته بودند که به ترتیب در اراک و مشهد آلومینیوم و پدیده را با نتیجه مشابه یک بر صفر بردند و این هفته دو میزبان پیروز هم داشتیم، یکی همان استقلال که فجر را در تهران با یک گل برد و دیگری هم فولاد که قاطع ترین برد هفته را در اهواز مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورد و دو بر صفر با گل های دو سرخابی (آرش رضاوند و مهدی شیری) به پیروزی رسید.

با این نتایج حالا استقلال با 47 امتیاز صدرنشین است، پرسپولیس با 44 امتیاز در رده دوم قرار دارد، سپاهان 34 امتیازی و مس رفسنجان 33 امتیازی تیم های سوم و چهارم هستند، رده پنجم و ششم در اختیار پیکان و گل گهر سیرجان است که درست مثل هم 29 امتیاز دارند البته با این تفاوت که پیکان 3 امتیاز از این 29 امتیاز را آیین نامه ای به دست آورده و گل گهر 7 امتیاز را با حکم انضباطی از دست داده است.

فولاد با 28 امتیاز هفتم است و نفت آبادان با 27 امتیاز هشتم و آلومینیوم اراک هم با 25 امتیاز نهم... نساجی با 22 امتیاز رتبه دهم را به خود اختصاص داده و هوادار (21) و ذوب آهن (19) تراکتور (15) و فجرسپاسی (14) تیم های یازدهم تا چهاردهم جدول هستند و در قعر جدول هم نفت مسجدسلیمان با 11 امتیاز و پدیده با 8 امتیاز به ترتیب در پله های پانزدهم و شانزدهم جدول فعلا دو گزینه سقوط محسوب می شوند.

بازی های هفته بیستم لیگ برتر دوشنبه نهم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اسـتقلال تهران پرسپولیس لیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

79 Sporties_fa@1400/12/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi