خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

پیام خداحافظی ستاره جدید بارسا با هواداران آرسنال

پیام خداحافظی ستاره جدید بارسا با هواداران آرسنال
پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره جدید بارسلونا، با انتشار پیامی از هواداران آرسنال خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ پس از چند هفته دشواری که در آرسنال پشت سر گذاشت بالاخره از این تیم جا شد و به بارسلونا پیوست.

این بازیکن در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی موفق شد به باشگاه بارسلونا به توافق برسد و قراردادش را با آرسنال فسخ کرد تا به‌عنوان بازیکن آزاد به بارسا ملحق شود.

این مهاجم اهل گابن در هفته‌های اخیر به‌شدت در جمع توپچی‌ها به مشکل خورده و از سوی میکل آرتتا از فهرست این تیم کنار گذاشته شده بود اما حالا به نظر می‌رسد که این انتقال به سود همه طرفین بوده است.

اوبامیانگ با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:« خطاب به هواداران آرسنال، به‌خاطر این‌که باعث شدید لندن در چهار سال گذشته به خانه من و خانواده‌ام تبدیل شود از شما سپاسگزارم. ما فراز و نشیب‌های بسیاری را در کنار هم سپری کردیم و حمایت شما ارزش بسیار زیادی برای من داشت.»

این بازیکن به روزهای خوبی که با پیراهن آرسنال سپری کرده اشاره کرد و نوشت:« این شانس را داشتم که جام‌های قهرمانی به‌دست بیاورم و فتح این عناوین به‌عنوان کاپیتان این باشگاه افتخاری است که همیشه در قلب من می‌ماند. من همیشه صددرصد متمرکز بودم و در هر کاری که برای این باشگاه انجام دادم تعهدکاملی داشتم و به همین دلیل جدایی بدون خداحافظی واقعی برایم دردناک است اما فوتبال همین است.»

این مهاجم جدید بارسا در ادامه نیز به ناراحتی‌اش به خاطر خداحافظی نکردن با هواداران آرسنال پرداخته و اضافه کرد:« من ناراحتم که در چند هفته فرصت کمک کردن به هم تیمی‌هایم را نداشتم اما احترام زیادی برای این باشگاه قائل هستم و صمیمانه بهترین‌‎ها را برای دوستان و هواداران آرزو می‌کنم. سال‌های موفقیت آمیز بسیاری سر راه داشته باشید. با عشق، اوبا.»

برچسب‌ها: بارسلونا پیر امریک اوبامیانگ آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

102 ☫ ایران ☫1400/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi