خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

غمگینم؛ چرا اوبامیانگ را به بارسلونا دادید؟

غمگینم؛ چرا اوبامیانگ را به بارسلونا دادید؟
یان رایت اسطوره باشگاه آرسنال معتقد است بهتر بود امریک اوبامیانگ به این شیوه از تیم جدا نمی‌شد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته انتقال امریک اوبامیانگ از آرسنال به بارسا رسمی شد. ستاره گابنی که بین سال‌های 2018 تا 2022 عضو آرسنال بود، پس از فسخ با این باشگاه به دوران فوتبالش در باشگاه لندنی پایان داد و از این پس برای بارسا بازی خواهد کرد. قرارداد او تا 2025 است و برای تابستان 2023 نیز بند جدایی در قرارداد او گنجانده شده است.

اوبامیانگ هفته‌ها بود که به دلیل اختلاف با میکل آرتتا سرمربی آرسنال نتوانسته به میدان برود و در واقع از تیم کنار گذاشته شده بود. او خوشبین است بتواند در بارسا به روزهای خوبش برگردد.

یان رایت اسطوره آرسنال به‌شدت از جدایی اوبامیانگ ناراحت است. او در این رابطه گفت:« اصلا فکر نمی‌کردم اوبامیانگ به این شیوه جدا شود. یک سال پیش او قراردادش را تمدید کرد و تصور می‌کردم تا 2023 برای ما بازی کند. قطعا بین او و مربی اتفاق بدی رخ داده که در نهایت به جدایی بازیکن منجر شد. اگر عملکرد اوبامیانگ راضی کننده نبود، چرا با او و با این دستمزد بالا تمدید شد؟ نمی‌دانم بین اوبامیانگ و مربی چه گذشت و علاقه‌ای هم ندارم که بدانم. بیشتر نگران این هستم که در نبود اوبامیانگ، چه کسی قرار است بار خط حمله آرسنال را به دوش بکشد؟»

رایت ادامه داد:« معتقدم نباید همه چیز را سیاه و سفید دید. زمانی بین آنتونیو کونته و دیه‌گو کاستا در چلسی هم اختلاف بود ولی کونته ترجیح داد توانایی‌های فنی کاستا را مقدم بداند. هر دو به همکاری ادامه دادند، چلسی فاتح لیگ برتر شد و یک روز پس از قهرمانی، کونته با یک پیامک عذر کاستا را خواست. می‌شد در مورد اوبامیانگ نیز همین سیاست را در پیش گرفت و در پایان فصل، دو طرف قطع همکاری می‌کردند.»

برچسب‌ها: بارسلونا پیر امریک اوبامیانگ یان رایت آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 ☫ ایران ☫1400/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi