خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

بارسلونای نفرین شده؛ دومینوی نحس و فاجعه‌بار!

بارسلونای نفرین شده؛ دومینوی نحس و فاجعه‌بار!
شاید اگر به تابستان سال 2017 بازگردیم، هیچ‌یک از طرفین علاقمند به رقم خوردن چنین اتفاقاتی نباشند.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد علی‌رغم شایعات فراوان، جدایی عثمان دمبله، ستاره 25 ساله و فرانسوی از بارسلونا قطعی شده باشد. اگرچه مذاکرات فراوانی در ماه‌های اخیر بین این بازیکن و باشگاه لالیگایی صورت گرفته، اما نشانه‌ای از توافق برای ماندن دمبله در نوکمپ وجود ندارد. جدایی احتمالی دمبله از بارسلونا در همین زمستان یا در تابستان پیش رو، آخرین اپیزود از اتفاقات عجیب سال‌های اخیر و پرداخت ارقام هنگفت و البته بدون مصرف در قاره سبز بوده است.

در تابستان سال 2017 ابتدا اخبار فراوانی در مورد انتقال مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن به بارسلونا شروع و مذاکرات جوزپ بارتومئو برای رقم زدن این انتقال مطرح شد. اما باشگاه فرانسوی خیلی سریع واکنش نشان داده و تاکید کرد محال است مجوز جدایی وراتی را صادر کند. اما چندی بعد ابتدا نشریه اسپورت خبر از تمایل پاری‌سن‌ژرمن به جذب نیمار داد و همه چیز از همانجا شروع شد.

این اخبار عجیب خیلی سریع رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت و خداحفظی نیمار به ستاره های بارسلونا در ال کلاسیکوی تابستانی در میامی، کابوس هواداران این تیم را قطعی کرد. نیمار که در آن مقطع در اوج قرار داشت، با 222 میلیون یورو راهی پاریس شده و گران قیمت ترین انتقال تاریخ فوتبال را رقم زد.

اما ستاره ای که روزی یکی از نامزدهای اصلی دریافت توپ طلا بود، در چهار سال اخیر به‌قدری افت کرده که حتی حضور او در لیست 30 نفره و ابتدایی نیز جای تعجب دارد و نیمار به سختی دیگر در بین بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار دنیای فوتبال جای دارد.

اما بارسلونا از همان ابتدا از فیلیپ کوتینیو به‌عنوان جانشین نیمار نام برده و برای خرید این ستاره برزیلی از لیورپول در همان فصل تابستان اقدام کرد. اما مقاومت مرسی سایدی‌ها باعث شد این انتقال به فصل زمستان موکول شود و در نهایت بارسلونا در ژانویه سال 2018 و با پرداخت در مجموع رقم 160 میلیون یورو، این ستاره خلاق برزیلی را جذب کرد.

اما دوران حضور کوتینیو در بارسلونا نیز به‌قدری بد بود که هواداران این تیم به ندرت خاطره حتی یک شب درخشان از این بازیکن گران‌قیمت را در ذهن دارند. انتقال قرضی به بایرن مونیخ و بازگشت به نوکمپ نیز دردی از کوتینیو دوا نکرد و ستاره لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ، حالا در استون ویلا حتی با انجام یک بازی خوب نیز موجب حیرت هواداران می‌شود.

اما نام دیگر این لیست ناکام، عثمان دمبله، وینگر فرانسوی دورتموند بود که در تابستان 2017 و با انتقالی در مجموع 150 میلیون یورویی راهی بارسلونا شد. او نیز در پنج سال اخیر به‌قدری درگیر آسیب دیدگی‌های مختلف بوده که فرصت نداشته نمایش درخشانی در ترکیب بلوگرانا ارائه دهد. قرارداد عثمان دمبله در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و به نظر او خواهان جدایی از بارسا و انتقال به لیگ برتر شده است.

این سه انتقال در مجموع نزدیک به 600 میلیون یورو هزینه داشت، اما نه پاری‌سن‌ژرمن و نه بارسلونا از این سه بازیکن بهره برداری لازم را نکردند تا این دومینو، احتمالا عجیب‌ترین شکست نقل و انتقالاتی تاریخ فوتبال لقب گیرد.

برچسب‌ها: بارسلونا نیمار فیلیپ کوتینیو عثمان دمبله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

66 ☫ ایران ☫1400/11/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi