خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

عثمان دمبله؛ کلید بازگشت نیمار به بارسلونا

عثمان دمبله؛ کلید بازگشت نیمار به بارسلونا
عثمان دمبله، ستاره جوان و فرانسوی به مدیران باشگاه بارسلونا گفته که می خواهد این باشگاه را در ماه ژانویه ترک کند و جدایی او می تواند راه بازگشت نیمار به نوکمپ را هموار سازد.

دمبله در تابستان سال قبل و با مبلغی هنگفت راهی بارسلونا شد و اگرچه در مقاطعی درخشش او همانند دیدار ابتدای هفته برابر اتلتیکومادرید به داد تیمش رسیده است، اما بی انضباطی های مکرر او کادر فنی بارسا را به ستوه آورده و حالا خود این بازیکن نیز علاقمند به جدایی از بارسلونا است.

طبق ادعلی سایت گل، جدایی عثمان دمبله و فروش او می تواند پیشرفت بزرگی در مسیر انتقال نیمار به بارسلونا باشد. ستاره برزیلی از حضور در پاری سن ژرمن خسته شده و به دنبال راهی برای بازگشت به تیم سابق خود است.

پپ سگورا یکی از اعضای تیم مدیریتی بارسلونا هفته قبل بازگشت نیمار را غیرممکن ندانست و در صورت فروش دمبله و تامین منابع مالی لازم، ممکن است ستاره برزیلی در تابستان سال 2019 دوباره به نوکمپ بازگردد."

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن دمبله عثمان دمبله نیمار بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

455 Isaar Cf1397/09/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi