خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

الگری: یووه در کورس اسکودتو نیست؛ ولاهوویچ می‌تواند بهتر شود

الگری: یووه در کورس اسکودتو نیست؛ ولاهوویچ می‌تواند بهتر شود
سرمربی یوونتوس از اقدامات مدیریت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات زمستانی 2022 تشکر کرد

مکس الگری از نمایش امشب دوشان ولاهوویچ که با یک گل نیز همراه بود، رضایت کامل ندارد.

طرفداری | یوونتوس در هفته بیست و چهارم سری آ با دو گل دوشان ولاهوویچ و دنیس زکریا، دو بازیکن جدید خود موفق شد در خانه مقابل هلاس ورونا به برتری 2-0 دست یابد. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یووه پس از این برد و رسیدن به رتبه چهارم، به DAZN گفت:

مهم است که متمرکز بمانیم و ثبات‌مان را حفظ کنیم زیرا مسیر پیش روی‌مان طولانی است. ورونا کار را برای ما با دوئل‌هایی که ایجاد می‌کرد، سخت کرده بود اما ما اشتیاق خیلی بالایی داشتیم و حیف می‌شد اگر با این بازی خوب، پیروز نمی‌شدیم. اشتیاق زیادی درباره سه بازیکن جدید یوونتوس وجود داشت؛ هر سه آن‌ها خیلی خوب هستند و به مدیریت بابت جذب زکریا، ولاهوویچ و گاتی که هر سه آن‌ها این هفته گل زدند (زکریا و ولاهوویچ برای یووه، گاتی برای فروزینونه)، تبریک می‌گویم.
سرمربی یوونتوس درباره عملکرد خط حمله یوونتوس گفت:

مثلث موراتا، ولاهوویچ و دیبالا؟ به آن‌ها گفتم خوشحال می‌شوم به هر سه هم‌زمان بازی بدهم اما باید به دفاع هم کمک کنید. آن‌ها خیلی خوب بودند، هم در حمله و هم در دفاع. پائولو خیلی خوب بازی کرد و فداکاری‌های زیادی داشت؛ او یک پاس گل عالی هم به ولاهوویچ داد. موراتا هم همین کار را با زکریا کرد. حالا کوپا ایتالیا را در پیش داریم؛ می‌خواهیم به نیمه نهایی برسیم و بعد برای بازی هفته آینده با آتالانتا آماده شویم.
دوشان ولاهوویچ تنها پس از 13 دقیقه بازی برای یوونتوس، اولین گلش برای این تیم را به ثمر رساند اما موقعیت‌هایی را هم در ادامه از دست داد. الگری در پاسخ به سوال چگونگی عملکرد ولاهوویچ، ترجیح داد به جای تعریف و تمجید، تلنگری به او بزند:

ولاهوویچ در ابتدای بازی چند فِرست تاچ بد داشت و سه فرصت را از دست داد. او باید در کنترل توپ و برخی حرکاتش منظم‌تر کار کند. ولاهوویچ از حضور در نبردها لذت می‌برد اما به تازگی 22 ساله شده و تجربه بالایی ندارد. دوشان باید در مغلوب کردن مدافعان و استفاده از پای راستش، بهتر شود. مقایسه زکریا و ماتویدی؟ بلیز ماتویدی جنگنده‌تر بود و اگر پاهای زکریا را داشت، می‌توانست مثل یک پلنگ به سوی حریف بدود. با این حال زکریا بازیکنی باهوش است و در صحنه گل، جای‌گیری خوبی داشت و شوت خوبی زد.
یوونتوس با این پیروزی به رتبه چهارم سری آ رسید؛ از الگری درباره هدف یووه در ادامه فصل و امکان رقابت بر سر اسکودتو سوال شد که او گفت:

رقابت اسکودتو بین اینتر، میلان و ناپولی است. ما در حال حاضر خارج از این کورس هستیم. در حال حاضر کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان باز است و در آن رقابت می‌کنیم. آتالانتا یک بازی کم‌تر دارد و یک جدال رو در رو در روز یک‌شنبه داریم. سه تیم بالای جدول برای اسکودتو می‌جنگند. اگر چهار امتیاز بیش‌تر داشتیم، می‌توانستیم برای قهرمانی مبارزه کنیم اما حالا آن امتیازها را نداریم و باید این را بپذیریم که این فصل مدعی قهرمانی نیستیم.

برچسب‌ها: یوونتوس مکس الگری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

66 Esteghlal Fc‌1400/11/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi