خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

آلگری: اسکودتو نه، روی آتالانتا تمرکز کرده‌ایم

آلگری: اسکودتو نه، روی آتالانتا تمرکز کرده‌ایم
مکس الگری باور دارد در این برهه یوونتوس برای فتح اسکودتو مبارزه نمی‌کند

یوونتوس با وجود هدر دادن موقعیت‌های متعدد، از پس ساسولو بر آمد و به نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا رسید.

طرفداری | در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، یوونتوس پذیرای ساسولو بود که شاگردان ماسیمیلیانو الگری توانستند با کسب پیروزی 2-1، حریف فیورنتینا در نیمه نهایی شوند. به گزارش فوتبال ایتالیا، مکس الگری سرمربی یووه پس از این پیروزی در مصاحبه با مدیاست درباره درخشش ولاهوویچ گفت:

از داشتن ولاهوویچ و زکریا خوش‌حالیم. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی هستند و خیلی سریع در تیم جا افتادند. یوونتوس اخیرا بهتر بازی کرده است و این دو بازیکن، ویژگی‌هایی را به تیم اضافه کرده‌اند که پیش‌تر نداشتیم. حضور ولاهوویچ در یوونتوس، باعث خوش‌حالی است اما او باید پیشرفت کند، تمیزتر بازی کند و حملات بیش‌تری به سوی فضاها انجام دهد. این‌ها فرایندی طبیعی برای هر مهاجمی است.
سرمربی یووه در خصوص برد سخت برابر ساسولو صحبت کرد:

بازی عملا تمام شده بود اما خوش‌شانس بودیم که آن فرصت دیرهنگام را گل کردیم. البته درست است که در نیمه دوم، فرصت‌های زیادی خلق کردیم و در کل عملکرد خوبی داشتیم. بعد از گل اول‌مان به خواب رفتیم و ساسولو ما را به عقب راند. آن‌ها به همین ترتیب گل مساوی را زدیم. در زمان بین نیمه، نشانه‌هایی از بهتر شدن تیم دیده می‌شد و در ادامه، جلو کشیدیم.
از الگری درباره پست بازی آلوارو موراتا و این که آیا او نقشی مشابه ماریو مانژوکیچ طی سال‌های 2016 تا 2018 دارد، سوال شد. سرمربی بیانکونری در این باره گفت:

آلوارو همیشه به عنوان یک مهاجم نوک بازی می‌کرد و نمی‌توانست همیشه بهترین بازی‌اش را به نمایش بگذارد اما او امشب با رویکرد درستی وارد زمین شد و عملکرد خوبی داشت. تیم ما در نیمه دوم روحیه خوبی داشت. تهاجمی‌تر شدیم، توپ‌ها را سریع پس می‌گرفتیم و در دوئل‌ها پیروز می‌شدیم. مقابل تیمی چون ساسولو، این‌ها عواملی تعیین‌کننده است.
یوونتوس در سری آ و کوپا ایتالیا در بین چهار تیم برتر است؛ الگری در پاسخ به پرسش آیا بیانکونری شانس فتح اسکودتو را دارد، این چنین صحبت کرد:

فاصله ما با اینتر به شکل بالقوه، 11 امتیاز است، لذا نه. باید روی بازی با آتالانتا فکر کنیم. آن‌ها تیمی فیزیکی با کیفیتی بالا هستند. آتالانتا پس از حذف از کوپا ایتالیا، انگیزه‌های زیادی مقابل ما خواهد داشت. این یعنی آن‌ها روز یک‌شنبه تمام توان‌شان را به کار می‌گیرند. سایر تیم‌ها چون میلان و ناپولی هم فاصله زیادی با ما دارند.

برچسب‌ها: یوونتوس مکس الگری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

79 Esteghlal Fc‌1400/11/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi