خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

کنفرانس خبری جولیان ناگلزمان قبل از دیدار با هرتابرلین

کنفرانس خبری جولیان ناگلزمان قبل از دیدار با هرتابرلین
ناگلزمان در وضعیت بازیکنان: وضعیت گورتسکا به خوبی مشخص است. استاینیسیچ پیشرفت خوبی داشته است و از هفته آینده تمریناتش را آغاز خواهد کرد. در تمرین به چند بازیکن استراحت دادیم، دیروز تولیسو و امروز نویر. لروی یک مشکل جزئی دارد. بعد از تمرین فردا تصمیم خواهیم گرفت.

ناگلزمان در مورد شکست ناپذیری مقابل هرتا: این بیشتر از یک تصادف است. ما همیشه در برلین خوب بازی نکردیم (بازی بد هم داشتیم). یک بار نیکلاس زوله در آنجا از فاصله ۴۰ متری گل زد (با هوفنهایم). وقتی یک رکورد مثبت دارید، باید مطمئن شوید که همینگونه باقی خواهد ماند.

ناگلزمان در مورد اینکه آیا کیمیچ به پست هافبک باز خواهد گشت یا خیر: او در سمت راست نیز خوب کار کرد. مدافعان وسط برای مدت طولانی غایب بودند. اگر فردا لوکاس و اوپا مشکلی نداشته باشند، بنجی دوباره به سمت راست بر می گردد. من دوست دارم یاش را در هر دو پست ببینم.

ناگلزمان در مورد پست بازی لوکاس: او می تواند در دست دفاع چپ هم بازی کند. البته او از نظر هجومی در مقایسه با فونزی کمی متفاوت است. ما چندین گزینه داریم. سبک بازی ما به یک بازیکن بستگی ندارد.

ناگلزمان در مورد تمدید قرارداد نویر: نمی دانم که مذاکراتی در جریان است یا خیر. مانو هنوز در اینجا قرارداد دارد که من از آن خوشحالم. او دروازه بان برجسته ای است. او این کیفیت را تا چند سال دیگر حفظ خواهد کرد. خوشحالم که او دروازه بان ماست.

خبرنگار: نوبل آینده ای در بایرن ندارد؟ ناگلزمان: تا زمانی که مانوئل نویر اینگونه بازی می کند، برای هر دروازه بانی در جهان سخت است که او را پشت سر بگذارد. مانوئل همچنان بهترین دروازه بان جهان است زیرا در تمام جنبه های بازی (فوتبال) خیلی با ثبات است. نمی توانم تصور کنم که او به این زودی کند شود.

خبرنگار: زکریا بازیکن جالبی برای بایرن است؟ ناگلزمان: فکر می کنم خیلی از بازیکنان بوندسلیگا خوب هستند. همیشه باید در مورد بازیکنانی که بازیکن آزاد هستند بحث کنید. این را هم باید بگویم که این گمانه زنی های رسانه ای است.

ناگلزمان در مورد گابریل ویدوویچ: هنوز مصدوم است و متأسفانه واقعاً نتوانست کار کند. باید از نظر جسمی پیشرفت کند تا بتواند توانایی هایش را نشان دهد. او فوتبالیست فوق العاده ای است. وقتی دوباره سالم باشد خوشحال خواهم شد.

ناگلزمان در مورد روکا: او بازیکن قابل اعتمادی است. او می تواند ضعف هایش را با بازی موقعیتی جبران کند. او خیلی سخت کوش است، همیشه آماده گوش دادن است و همیشه خوب کار کرده است. به طور کلی من کاملاً از او راضی هستم، او به خوبی در حال پیشرفت است.

ناگلزمان در مورد این هفته جام حذفی آلمان: بازی های دیوانه واری بود. این یک شانس بزرگ برای تیم های باقی مانده بوندسلیگا برای کسب جام است. آن را پشت سر گذاشتم و خوشحالم که توانستم در طول هفته تمرین کنم. در یک نقطه باید از آن عبور کنید و به آینده نگاه کنید.

ناگلزمان در مورد هرتا: آن ها تمایل داشتند با همان ترکیب بازی کنند، اما اخیراً کمی آن را تغییر داده اند. بلفودیل یکی از آندریتدترین (به او کم پرداخته می شود) بازیکنان بوندسلیگا است و مهار کردن او دشوار است. ریشتر و سردار بازیکنان خوبی در پست وینگر هستند. همچنین خشن تر دفاع می کنند.

ناگلزمان در مورد اولین فصل حضورش در بایرن تا الان: در کل راضی هستم. اما هنوز پتانسیل زیادی داریم. من به طور انتقادی به مسائل نگاه می کنم. چند هفته آینده حتی بهتر خواهد بود. اما شما باید شانس داشته باشید، به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا، امیدواریم که همه در دسترس باشند.
پ.ن: ولی بی شوخی سرمربی میگه تیم هنوز پتانسیل زیادی داره؟ خودم هم سر در نمیارم ولی احیاناً با این حرف یعنی برنامه و ستاره های جدیدی در راهه و انگار با موافقت حسن ناگلزمان بمونه و کان حمایت کنه بایرن فلیک رو مجدد خواهیم دید...

برچسب‌ها: جولیان ناگلزمان هانسی فلیک بایرن مونیخ بوندسلیگا هرتابرلین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

174 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/11/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi