خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

توافق بارسلونا با هافبک ساحل عاجی میلان

توافق بارسلونا با هافبک ساحل عاجی میلان
قرارداد کسیه با میلان در ژوئن 2022 به پایان می‌رسد و این بازیکن می‌تواند این باشگاه را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.
این هافبک در حال حاضر می‌تواند به صورت قانونی با هر باشگاهی خارج از لیگ ایتالیا مذاکره کرده و حتی پیش قرارداد نیز امضا کند و نام باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند تاتنهام، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد، لیورپول و آرسنال در فهرست مشتریان او دیده می‌شود.
چند روز قبل رادیو کاتالونیا، یکی از منابع نزدیک به باشگاه بارسا، اعلام کرد که این باشگاه علاقه بسیاری به جذب کسیه دارد و همین باعث شد که داستان خیلی زود جلو برود.
جانلوییجی لونیاری، کارشناس نقل و انتقالات اسپورت ایتالیا، مدعی شده که توافقی شفاهی بین نمایندگان این هافبک اهل ساحل عاج و مدیران بارسلونا انجام شده و به زودی این توافق به صورت کتبی درخواهد آمد.
او در حال حاضر به همراه تیم ملی کشورش در مسابقات جام ملت‌های آفریقا حضور دارد، بنابراین نمی‌تواند پیش قراردادی را با تیمی دیگر امضا کند.
با این حال به نظر می‌رسد که کار این انتقال به صورت کامل به پایان رسیده و از فصل آینده باید شاهد حضور کسیه در نوکمپ و در تیم تحت هدایت ژاوی باشیم.
باشگاه میلان پیش از این بارها مذاکراتش برای تمدید قراردادی این بازیکن را ادامه داده بود اما او خواهان دریافت هشت میلیون یورو به صورت سالانه به همراه بند پاداش است که مبلغ زیادی برای روسونری به حساب می‌آید.
مذاکرات بین دو طرف مدتی قبل متوقف شد و در حالی که مدیران میلان تلاش داشتند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به فروش برسانند، هرگونه احتمال جدایی در زمستان از سوی مدیربرنامه او رد شد.

برچسب‌ها: بارسلونا میلان فرانک کسیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

73 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/11/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi