خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

النصر به دنبال جذب کسیه ؛ بارسلونا ۲۰ میلیون یورو می‌ خواهد

النصر به دنبال جذب کسیه ؛ بارسلونا ۲۰ میلیون یورو می‌ خواهد
هافبک ساحل عاجی بارسلونا در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب این باشگاه را ترک می‌کند

مستر90 | فرانک کسیه جایی در برنامه‌های ژاوی ندارد و از آنجا که باشگاه‌هایی از عربستان به این بازیکن علاقه دارند، بارسلونا می‌تواند با فروش او به باشگاه‌های متمول خاورمیانه سود خوبی به دست آورد.

چند هفته پیش الهلال پیشنهاد قابل توجهی برای کسیه ارسال کرد که این بازیکن پیشنهاد را نپذیرفت. به گزارش رسانه سعودی الریاضیه اکنون النصر عربستان، باشگاهی که کریستیانو رونالدو در آن توپ می‌زند و مارسلو بروزوویچ را نیز از چنگ بارسلونا خارج کرد، برای جذب فرانک کسیه ۲۶ ساله تلاش می‌کند. این رسانه سعودی در گزارش خود اطمینان می‌دهد که مذاکرات میان دو باشگاه آغاز شده است. بنا به گزارش‌های الریاضیه بارسلونا در تماس با باشگاه النصر اعلام کرده که برای فروش کسیه 20 میلیون یورو پول نقد می‌خواهد، در حالی که پیشنهاد اولیه باشگاه عربستانی حدود ۱۵ میلیون دلار است که با نرخ روز به ۱۴ میلیون یورو نیز نمی‌رسد.

اگر پیشنهاد مناسبی به دست باشگاه برسد کسیه به طور حتم بارسلونا را ترک می‌کند. این هافبک ساحل عاجی در جلسه اخیر خود با مدیران باشگاه خواهان دقایق بیشتر بازی و نقش مهم‌تری در تیم شده بود که مدیران باشگاه به او اعلام کردند به دلیل رقابت شدید در تیم نمی‌توانند به اندازه سال قبل به او فرصت بازی بدهند. به خصوص که ایلکای گوندوعان به این باشگاه پیوسته و کاتالان‌ها جذب اوریول رومئو را نیز دنبال می‌کنند.

برچسب‌ها: بارسلونا فرانک کسیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

30 ღ میسون مونت ღ1402/04/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi