خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

ناامید از موراتا، بارسا دست به دامان مهاجمی گمنام

ناامید از موراتا، بارسا دست به دامان مهاجمی گمنام
اگر انتقال آلوارو موراتا به بارسا منتفی شود، بارسا برای جذب مهاجم الچه اقدام خواهد کرد.
از آلوارو موراتا به عنوان گزینه جدی بارسا برای تقویت خط حمله در زمستان نام برده می شود ولی شرایط کمی پیچیده است و در ایتالیا معتقدند یوونتوس تا زمانی که جانشینی برای موراتا جذب نکند، اجازه جدایی وی را صادر نخواهد کرد.
ژاوی اما به سران بارسلونا تاکید کرده که تمام تلاش‌شان را برای جذب ستاره اسپانیایی در زمستان انجام دهند. بلوگرانا در نوک خط حمله خود احساس ضعف می کند و در این راستا ژاوی جذب آلوارو موراتا را برای حل این مشکل بسیار مناسب می‌داند.
در یکی دو روز گذشته امیدها در کاتالونیا برای جذب آلوارو موراتا کمرنگ‌تر شده و تیم مدیریت ورزشی باشگاه در حال بررسی گزینه های دیگر است تا اگر در نهایت انتقال موراتا غیرممکن شود، بتوانند یک بازیکن دیگر را جذب کنند.
طبق ادعای برنامه اسپورت3، گزینه جدید بارسا برای تقویت خط حمله، "لوکاس بویه"، مهاجم باشگاه الچه است. این مهاجم آرژانتینی که پیش از این برای تورینو بازی می کرد، دومین فصل خود را در الچه پشت سر می گذارد و بند خرید دائمی او تابستان توسط باشگاه اسپانیایی فعال شد.
بویه در 52 بازی برای الچه توانسته 14 گل به ثمر برساند. فصل جاری او زننده 6 گل بوده و یک پاس گل نیز در 16 بازی داده است. آخرین گل او چند روز پیش برابر ویارئال بود و با همین گل تیمش برنده بازی شد. او سال 2018 نیز مقطعی کوتاه برای سلتا بازی کرد ولی در 13 بازی موفق به ثبت گل نشد.

برچسب‌ها: لوکاس بویه الچه بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi