خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

برادر کاماوینگا:«در آینده مدل مویش را تغییر خواهد داد»

برادر کاماوینگا:«در آینده مدل مویش را تغییر خواهد داد»
سباستیو کاماوینگا برادر بزرگ تر هافبک رئال مادرید این روزها در شهر مادرید به آرایشگری مشغول است و یک مغازه در منطقه دلگانگ دارد.

به گزارش مستر90، وی در مورد انتقال به شهر مادرید می گوید:”ما خانواده متحدی هستیم. هر کدام از ما به جایی برود، او را همراهی می کنیم به خصوص ادواردو چرا که به فاکاری زیادی نیاز دارد و باید به او روحیه بدهیم. انتقالش به رئال خیلی سریع پیش رفت. همه چیز به سرعت رخ داد. در ابتدا مشکل بود چرا که انتقال از شهر رن به مادرید آسان نبود اما برادر کوچکمان خیلی خوشحال بود. خانواده هم همین طور. اسپانیایی ها به ما کمک کردند. ذهنیت در این جا خوب است. ادواردو از چیزی نمی ترسد. این را از والدینمان به ارث برده است. وقتی هدفی در ذهنش داشته باشد، با تمام وجود تلاش می کند. والدین ما همیشه همین بوده اند و به بچه هایشان افتخار می کنند. پدرمان به ما فشار نمی آورد و اجازه می دهد که کاری را انجام بدهیم که دوست داریم. ”

سباستیو در مورد مدل موی ادواردو هم صحبت کرد:” قبلا این مدل مو را نداشت اما فکر می کنم که روزی این ظاهر را کلا عوض کند. او چند بار سعی کرده که چهره اش را عوض کند و مدل موی متفاوتی را امتحان کند.”

وی در مورد این که برادرش ادواردو از جودو به فوتبال تغییر رشته داده هم صحبت کرد:” وقتی در محله کنار ما بازی می کرد، درک می کردم که چقدر مهم است. در یک بازی دیدم که چگونه در مقابل کسی بازی می کند که چهار سال بزرگتر از اوست. از بچگی مشخص بود که چقدر خوب است. در حال حاضر یکی از دوستانش همیشه در کنارش است. خوب استراحت می کند و از خودش مراقبت می کند. باشگاه رئال مادرید آشپزی را در اختیارش قرار داده که مراقب تغذیه اش است. بعد از یک پیروزی یا یک بازی بزرگ اجازه دارد برای جشن گرفتن به رستوران برود اما معمولا غذاهای مخصوص و مناسب خود را مصرف می کند.”

سباستیو در ادامه بیان کرد:” رئال مادرید تیم محبوب ادواردو است. وقتی که بارسا ال کلاسیکوها را می برد، به شدت ناراحت می شد و با خشم به اتاقش می رفت. او می دانست که قطار رئال فقط یک بار از مقابلش عبور می کند و به همین خاطر از فرصت استفاده کرد و به رئال ملحق شد. ما حالا با تمام وجود به او نیرو می دهیم.

برچسب‌ها: سباستیو کاماوینگا ادواردو کاماوینگا رئال مادرید رن اخبار رن فرانسه لیگ فرانسه تیم ملی فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

317 Sporties_fa@1400/10/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi