خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

ادواردو کاماوینگا، ذخیره موثر و انفجاری!

ادواردو کاماوینگا، ذخیره موثر و انفجاری!
به گزارش مستر90، ادواردو کاماوینگا در دقیقه 58 بازی رئال و پی اس جی وارد زمین شد. در ان زمان شرایط بازی به ضرر رئال بود که هافبک فرانسوی در کنار رودریگو گوئس وارد زمین شد تا کروس و آسنسیو از زمین خارج شوند. بدین ترتیب والورده و کاماوینگا در پست هافبک دفاعی قرار گرفتند و رودریگو و وینیسیوس به جناحین رفتند. بدین ترتیب مودریچ آزادی عمل پیدا کرد تا در پست هافبک هجومی بازی کند.

قطعا ورود کاماوینگا به درون زمین یکی از کلیدهای پیروزی رئال بود. در حقیقت انرژی ادواردو و والورده دلیلی کلیدی بود تا مودریچ آزاد شود و تا جایی که می تواند خط دفاعی پی اس جی را به هم بریزد. کاماوینگا در 37 دقیقه حضورش درون زمین فقط یک پاس اشتباه داد چرا که 15 تا از 16 پاسش به مقصد رسید که فقط کروس که 49 تا از 50 پاسش صحیح بود، بهتر از او بود. ادواردو مرتکب یک خطا شد و یک خطا هم رویش انجام شد اما تصمیم های درستی گرفت و حالا به نظر می رسد که آنچلوتی کم کم می تواند بیشتر روی او حساب کند.

ادواردو که در کمپ پناهجویان در آنگولا متولد شده اولین بازی خود را در سن 16 سالگی در رن داشت و به تدریج کیفیت بالایی را از خود ارائه داده است. کاماوینگا به نظر می رسد که در مسیر پایان اولین فصلش در رئال می تواند قلب هواداران را به دست بیاورد و بدرخشد.

برچسب‌ها: ادواردو کاماوینگا تیم ملی فرانسه لیگ فرانسه رن اخبار رن رئال مادرید فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

76 Sporties_fa@1400/12/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi