خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

چپ استقلال دوباره پُر شد

چپ استقلال دوباره پُر شد
به گزارش مستر90، ابوالفضل جلالی اولین خرید آبی های پایتخت در نقل و انتقالات تابستانی بود. این بازیکن چپ پا که از سایپا راهی استقلال شد به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد،‌ چند ماه دور از میادین بود.

جلالی اما بعد از بازگشت به تمرینات گروهی، روز گذشته با نظر فرهاد مجیدی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت و اولین بازی اش را برای آبی پوشان انجام داد. او که یکی از جوانان آینده دار فوتبال ایران است قطعا در آینده می‌تواند فرصت بیشتری از سوی مجیدی برای بازی کردن به دست آورد.

استقلال در جناح چپ از ابتدای فصل جعفر سلمانی را در اختیار داشت و متین کریم زاده نیز در این پست حضور داشت اما کمتر به بازی گرفته شد. حالا با بازگشت جلالی جناح چپ آبی ها پرتر شده و با قدرت بیشتری مقابل حریفان قرار خواهند گرفت.

از این رو رقابت میان بازیکنان چپ پای استقلال داغ تر هم خواهد شد و فرهاد مجیدی باید با وسواس بیشتری بازیکن چپ پای خود برای ترکیب اصلی را انتخاب کند.

بازیکنان چپ پای استقلال با انگیزه بالا خودشان را برای روزهای سخت آینده آماده می‌کنند و امیدوارند در آینده بتوانند شرایط بهتری برای بازی کردن و درخشش به دست آورند.

برچسب‌ها: استقلال اخبار استِقلال ابوالفضل جلالی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

44 Soshiyant Fc1400/10/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi