خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

زننده گل‌قهرمانی‌اینتر: من مثل یک شیر در قفس هستم

زننده گل‌قهرمانی‌اینتر: من مثل یک شیر در قفس هستم
به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه دیدار بین دو تیم اینتر و یوونتوس در سوپر جام ایتالیا با تساوی 1-1 دنبال می‌شد و همه منتظر سوت پایان بازی و کشیده شدن کار به ضربات پنالتی بودند، الکسیس سانچز که به جای لائوتارو مارتینز به زمین مسابقه آمده بود موفق شد در دقیقه 1+120 گل پیروزی بخش نراتزوری را به ثمر برساند تا شاگردان سیمونه اینزاگی جام را بالای سر ببرند.
الکسیس سانچز بعد از پایان بازی مصاحبه جالبی انجام داد و گفت: "قهرمانان این گونه هستند. هرچه بازی بیشتری انجام دهند احساس بهتری خواهند داشت. آنها می‌توانند کاری را انجام دهند که هیچ کس دیگری قادر به انجام آن نیست. من مقابل لاتزیو بازی کردم، فکر می‌کردم امروز بازی کنم چون در شرایط خوبی هستم، اما سرمربی این تصمیم را گرفت.
من انگیزه زیادی داشتم و احساس می کردم امشب چیزی را فتح می کنم. ما با بازیکنان مناسب در مسیر درستی هستیم و باید همینطور ادامه دهیم."
الکسیس سانچز در ادامه گفت: "همیشه گفته‌ام، من مثل یک شیر در قفس هستم. کونته یک روز آمد و گفت، هیچ کس دیگری مثل تو نیست، او من را برای 15 دقیقه پایانی به زمین بازی می فرستاد و می گفت من تفاوت را ایجاد می کنم. گفتم من را زودتر در زمین قرار بده، من می توانم تفاوت را ایجاد کنم. این غرش شیر است!

برچسب‌ها: اینتر میلان الکسیس سانچز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

100 ✰★ Esteghlal ★✰1400/10/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi