خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,735

اتو ره‌هاگل قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر می‌شود؟

اتو ره‌هاگل قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر می‌شود؟
به گزارش مستر90، استقلال درهفته سیزدهم لیگ برتر بعداز دوبرد خوب مقابل سپاهان و فولاد، در اراک و استادیوم امام خمینی(ره) به عنوان صدرنشین لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک رفت.

استقلال که با 4 بردمتوالی مقابل پیکان، سپاهان، پدیده و فولاد به صدرجدول رسیده بود با سیستم سه دفاع متمرکز ایتالیایی استراماچونی و پنج هافبک و دو فوروارد شامل ژستد و رمضانی (که با گلزنی در دیدار جام حذفی مقابل نودارومیه خودش رو به ترکیب خط حمله تیم تحمیل کرده)، به دیدار تیم شگفتی ساز و خوب ایرالکو رفت.

استقلالیها در خط هافبک بعد از امید ابراهیمی و علی کریمی طی دوسه فصل گذشته همیشه درحسرت یک هافبک بازیساز خوش استیل و خوش فکر باقی مانده بودند، اما به لطف جاافتادن مهدی مهدی پور در کمربند میانی تیم استقلال این نگرانی‌شان کم کم مرتفع شده و مهدی پور تونسته نقش محوری رو درتیم مدعی مجیدی ایفا کند. او با سوپرگل فوق‌العاده ای که به فولاد زد این مساله را ثابت کرد و حالا درکنار زبیرنیک نفس دونده وآماده باهماهنگی بیشتر به نقطه قوت آبیها بدل شده‌اند.

در سمت راست کوین یامگا درنبود کاپیتان وریا(به علت مصدومیت) تک گل بازی دیروز را از روی نقطه پنالتی زد تا بااین گل کمی از فشار روی خودش در هفته های گذشته بکاهد. درسمت چپ هم جعفرسلمانی که کمی با روزهای اوجش فاصله داشت، توانست خوب کار کند تا چپ و راست استقلال در کنار مهدی‌پور و نیک نفس بیمه شود. در وسط میدان نیز حسین زاده جوان مثل همیشه قرار گرفت ، درست پشت فورواردها؛ ژستد و رمضانی.

**بردهای اقتصادی دوای درد استقلال نیست
استقلال که به بردهای اقتصادی عادت کرده بود و با حداقل تفاضل گل و البته کمترین گل خورده در لیگ کارش را جلو می‌برد، سعی داشت در این مسابقه هم شرایط خوب قبلی را تکرار کند اما در دقیقه ٩٢ و توسط یک استقلالی سابق یعنی میثم مجیدی که در دقیقه ٨٢ وارد زمین شده بود، نقره داغ شد تا تیم فرهاد مجیدی بیشتر قدر موقعیت هایی را که در زمانی که از حریف جلو هستند، بداند. استقلالی‌ها باید همیشه بخاطر داشته باشند برای تیمی که خودش را مدعی اول قهرمانی بعد از 5 قهرمانی متوالی رقیب سنتی می‌بیند، بردهای اقتصادی با کمترین اختلاف به هیچ وجه حاشیه امنیت به تیم مدعی استقلال نمی‌دهد و مجیدی باعلم به پتانسیل بالا و بازیکنان اسمی و خوش رزومه ای که روی نیمکت دارد(مثل قاسمی‌نژاد، مطهری و...) باید به فکر استفاده از همه ظرفیت های تیمش باشد. خصوصا در زمانی که از حریف پیش هستند و چشم به ضد حملات دوخته‌اند.

**زوج ژستد کیست؟
از آنجایی که از نظر فیزیکی زوج ژستد و رمضانی نمی‌توانند، مکمل های خوبی برای هم باشند، شاید بهتر باشد فرهاد مجیدی و همکارانش در تمرینات با علم به پتانسیل و مهارت های ژستد که بیشتر در نبردهای هوایی موفق است، از نفرات دیگری در کنارش استفاده کنند.بازیکنانی مثل مطهری، قاسمی‌نژاد و یا حتی حسین‌زاده و یامگا که تکنیکی ترند و کاربرد بیشتری دارند. در این شرایط استقلال می‌تواند بار هجومی بیشتر داشته باشد ومانند خط دفاع در خط حمله نیز موفق باشد. خصوصا حالا که مهره های هجومی استقلال هرکدام به تنهایی می‌توانند در نیم فصل دوم سرنوشت خوشایندی را برای تیم های کم بضاعت‌تر لیگ رقم بزنند.
با علم به مهارت های فردی هرکدام از بازیکنان هجومی استقلال، آنها با آنالیز درست و بجای تیم های مقابل می‌توانند در پلن‌های مختلف ه میدان بروند و نقش بسزایی در طی کردن مسیر موفقیت با استقلال امسال مجیدی داشته باشند. حتی به عنوان بازیکن تعویضی و از دقایق ٦٠-٧٠ هم می‌توانند بیشتر به کمک آبی‌ها بیایند.

مجیدی ، شبیه اتوری ‌هاگل
شاید خیلی‌ها استقلال که به بردهای اقتصادی علاقه‌مند است را به تیم یونان 2004 با سرمربیگری اتوری هاگل تشبیه کنند که البته قهرمان اروپا شد. البته آنها پلن های دیگری نیز برای رسیدن به دروازه حریفان داشتند. هرچند که در لیگ فرسایشی 30 هفته ای پیروزی ها برای مجیدی و استقلال از هرچیزی واجب تر است و هواداران آبی هم بهتر از هرکسی میدونن که با مرفاوی هم در فصل ٨٥-٨٦ تا سه چهارهفته آخر صدرنشین لیگ بودند اما درآخر عنوانی بهتر از چهارمی بدست نیاوردند و حتی قهرمانی نیم فصل که دست یافتنی تر از همیشه برای تیم مجیدی است بازهم بااین سبک بازی استقلال هیچ حاشیه امنی برای او و تیمش نخواهد ساخت.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اِستِقلال لیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

34 Sporties_fa@1400/10/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi