خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,346

قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ برتر امیدهای تهران

قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ برتر امیدهای تهران
تیم امید پرسپولیس که در هفته‌های گذشته شاهد کم شدن فاصله امتیازی تیم‌های پایین‌تر جدول نسبت به خود بود، در روز آخر نیم فصل یکم، سورپرایز کرد و با یک پیروزی خوب، قهرمان نیم فصل شد.

شاگردان اسماعیل حلالی کاری کارستان کردند و قهرمانی نیم فصل لیگ برتر امیدهای تهران را به دست آوردند.

محسن خلیلی مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس، پس از این بازی، به اعضای تیم تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با ادامه این روند، تیم امید، پرسپولیس را پس از سال‌ها صاحب عنوان قهرمانی در رقابت‌ها کند.

سرخپوشان امید در حالی این سورپرایز را رقم زدند که در هفته‌های گذشته فاصله امتیازی تیم‌های پایین‌تر در جدول نسبت به پرسپولیس کمتر شده بود و همین امر، اهمیت نتیجه بازی امروز را بیشتر می‌کرد.

اسماعیل حلالی، امروز شاگردان خود را در خانه فولاد ویژن به مصاف حریف خود فرستاد و این بازی را در روز شکست سایپا با نتیجه ۳ بر یک به سود خود پایان داد. سرخپوشان امید به این ترتیب صدر جدول را باز پس گرفتند.

علی شرافت، امیر حسام صفی‌زاده و حسین حاجی‌زاده گل‌های پرسپولیس را در این مسابقه به ثمر رساندند.

ابوالفضل سلیمانی، شهاب‌الدین دهقانیان، حسین حاجی زاده، امیر حسام صفی‌زاده،سید محمد حسین سیدی، جواد امیدی، علی شرافت، علی تیموری، سید علیرضا محمدی، علیرضا خدادادی، سید علیرضا میر سلطانی، کسری فرمانی‌فرد، مهدی محمدی و اسماعیل بادامه نفراتی بودند که در این دیدار با هدایت خوب اسماعیل حلالی به میدان رفتند.

برچسب‌ها: پرسپولیس امید پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

44 ☫ ایران ☫1400/10/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi