خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,346

صدر جدول در تسخیر سرخ‌ها ماند

صدر جدول در تسخیر سرخ‌ها ماند
تیم امید پرسپولیس در اولین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر امیدهای تهران در خانه استقلال به میدان رفت و با یک کامبک هیجان‌انگیز و پیروزی در دربی، جایگاه خود در صدر جدول بازی‌ها را حفظ کرد.

سرخپوشان امید، قهرمان نیم فصل یکم رقابت‌‎های لیگ برتر امیدهای تهران، امروز (سه‌شنبه) در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم (هفته اول دور برگشت) در ورزشگاه امام رضا (ع)، ورزشگاه خانگی تیم امید استقلال، برابر این تیم به میدان رفتند و دربی امیدها را به سود خود رقم زدند.

پرسپولیس با شروع بازی، برتری نسبی خود را بر استقلال نشان داد اما کم دقت بودن در استفاده از توپ‌های آخر، این فرصت را به استقلال داد که گل اول بازی را وارد دروازه سرخپوشان کند. بعد از این گل، حملات شاگردان اسماعیل حلالی با برنامه‌تر و خطرناک‌تر انجام شد.

تیم امید پرسپولیس در دقیقه 41 روی نفوذ صفی‌زاده و ضربه سرضرب خدادادی که خوب و حساب‌شده هم بود باید به گل می‌رسید اما دروازه‌بان استقلال خود را به سمت توپ پرتاب کرد و خوش‌شانس بود که توپ به او برخورد نمود.

یک دقیقه بعد، خدادادی بار دیگر فرصت گلزنی داشت. فرار پا به توپ، او را با دروازه‌بان تک به تک کرد اما مهاجم پرسپولیس که گویی خود از این موقعیت عالی غافلگیر شده بود، بر می‌گردد که در 18 قدم با مدافع استقلال برخورد داشت اما داور اعلام پنالتی نکرد.

به این ترتیب، نیمه اول مسابقه با تک گل استقلال به پایان رسید و سرخپوشان نیمه دوم را متفاوت‌تر از قبل آغاز کردند. فشار حملات در همان ابتدا، استقلال را عقب ‌راند و گل تساوی در همان دقیقه 46 با تیزچنگی حسین حاجی‌زاده به ثمر رسید. این در حالی بود که در همین صحنه با خیمه سنگین پرسپولیس در 6 قدم استقلال، دو بار توپ‌های شوت شده توسط سرخپوشان به دروازه‌بان و مدافع استقلال برخورد کرده و بازگشته بود اما حاجی‌زاده گوشه بالایی دروازه را دور از پاهای بازیکنان پرتعداد استقلال هدف قرار داد.

گل تساوی باعث نشد حرارت پرسپولیس فروکش کند. سرخپوشان که با توجه به دیگر نتایج بازی‌ها برای ماندن در صدر جدول هر سه امتیاز بازی را می‌خواستند، دست بردار نبودند. حملات ادامه پیدا کرد و داور مسابقه در دقیقه 51 به خاطر خطایی که فقط با هدف مصدوم کردن انجام ‌شد می‌توانست استقلال را ده نفره کند ولی به کارت زرد اکتفا کرد.

پرسپولیس در دقیقه 56 روی حرکت علی شرافت صاحب یک ضربه کاشته دیگر شد که امیر محمد خارکش آن را با ضربه زمینی و هوشمندانه خود درون دروازه استقلال جای داد تا گل برتری به ثمر برسد.

استقلال بعد از گل دوم پرسپولیس سعی کرد خود را از زیر فشار حملات سرخ‌ها خارج کند. یک بار هم موقعیت خوبی را به دست آوردند که بی نتیجه ماند و پس از آن پرسپولیس دور جدید حملات را آغاز کرد که در دقیقه 72، علی شرافت مزد بازی خوب خود را گرفت و در یک توپ ربایی، با ضربه‌ای فنی، دروازه‌بان استقلال را مقهور خود کرد. به این ترتیب گل سوم سرخپوشان به ثمر رسید.

پرسپولیس در ده دقیقه پایانی، باز هم موقعیت گلزنی خلق کرد ولی آن را از دست داد و در مقابل در دقیقه 89 گل دوم را دریافت نمود تا دقایق پایانی مسابقه پر استرس دنبال شود ولی در نهایت شاگردان اسماعیلی حلالی برتری 3 بر 2 را از آن خود کردند و صدر جدول را در تسخیر خویش نگه داشتند.

در این دربی، محمدرضا باقری، کسری فرمانی‌فرد، امیرمحمد خارکش، سیدپوریا میرایی، شهاب‌الدین دهقانیان، حسین حاجی‌زاده، امیرحسام صفی‌زاده، جواد امیدی، علی شرافت، مجتبی پورعلی، علیرضا خدادادی، امیر حسین نوری، علی تیموری، عادل خداویران، مهدی محمدی و محمدحسین سیدی برای پرسپولیس به میدان رفتند.

برچسب‌ها: پرسپولیس امید پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

51 ☫ ایران ☫1400/10/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi