خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

قطعی؛ یووه نه، ستاره یونایتد راهی سویا می شود

قطعی؛ یووه نه، ستاره یونایتد راهی سویا می شود
به نظر می رسد که انتقال آنتونی مارسیال به سویا به شکل قرضی قطعی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته گزارش‌های مختلفی حکایت از آن داشت که منچستریونایتد پیشنهاد انتقال قرضی آنتونی مارسیال به سویا را رد کرده است. در واقع گفته شد که پیشنهاد سویا با خواسته شیاطین سرخ یعنی دریافت مبلغی به خاطر این انتقال قرضی و البته پرداخت کامل دستمزد مارسیال توسط باشگاه اسپانیایی، مغایرت داشته است.

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده است که مونچی، مدیر سویا، مارسیال را اولویت مطلق خود برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه قرار داده است، بنابراین آماده است تا این شرایط درخواستی منچستریونایتد را برآورده کند یا حداقل در مذاکرات به خواسته آنها نزدیک شود.
انتقال قرضی آنتونی مارسیال به سویا در حالی قطعی به نظر می رسد که به یوونتوس امیدوار بود این ستاره فرانسوی را برای رفع مشکل گلزنی خود به خدمت بگیرد. در واقع بیانک ونی به دنبال این بود که مارسیال را به شکل قرضی با گزینه خرید دائمی جذب کند اما نهایتاً این طور به نظر می آید که آنها در این امر ناکام مانده اند.

گفتنی است آنتونی مارسیال در این فصل تنها در 10 بازی رسمی برای منچستر یونایتد به میدان رفته و اخیراً سرمربی این تیم نیز تایید کرده بود که این مهاجم فرانسوی خواهان ترک اولدترافورد شده است.

برچسب‌ها: آنتونی مارسیال منچستریونایتد سویا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

52 Reza Wampire1400/10/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi