خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

تاوان یک حرکت زشت؛ آنچلوتی را عصبانی نکنید

تاوان یک حرکت زشت؛ آنچلوتی را عصبانی نکنید
ایسکو تابستان 2013 با 30 میلیون یورو و به عنوان یک پدیده از مالاگا به رئال پیوست و خیلی زود زیر نظر کارلو آنچلوتی درخشش را آغاز کرد. او تا 2018 نیز یک مهره موثر و مفید برای رئال بود تا جایی که یک سال مانده به پایان قرارداد او با رئال، زمزمه های انتقالش به بارسا هم به گوش می رسید ولی مادریدی ها توانستند او را برای تمدید تا 2022 متقاعد کنند.
در سه سال اخیر اما ایسکو دیگر نشانی از هافبک خلاق و ارزشمند گذشته نداشته و جایگاهش در رئال را به تدریج از دست داد. فصل جاری او تنها 177 دقیقه در میدان بوده و از 21 نوامبر و بازی برابر گرانادا دیگر وارد ترکیب رئال نشد.

دقایق پایان بازی با گرانادا ایسکو تصور می کرد که قرار است راهی زمین شود و زمانی که متوجه شد کادر فنی قصد دارد بازیکنانی دیگر را به میدان بفرستد، از گرم کردن امتناع کرد. کارلو آنچلوتی برای جلوگیری از حاشیه، ایسکو را به زمین فرستاد و همان آخرین بازی ایسکو برای رئال مادرید بود. در شش بازی متوالی او 90 دقیقه روی نیمکت نشست و دو بازی اخیر را هم به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد.
ایسکو می تواند از 4 روز دیگر و با شروع انتقالات زمستانی با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود ولی طبق ادعای آاس، او هیچ پیشنهادی ندارد. برای ایسکو یک نیم فصل دوم دست نخورده باقیمانده و او این فرصت را دارد تا با جبران اشتباهات گذشته، بتواند دوباره بدرخشد تا حداقل برای تابستان، پیشنهاداتی خوب از باشگاه های مطرح دریافت کند. ایسکو از این چالش موفق خارج خواهد شد؟

برچسب‌ها: رئال مادرید آنجلوتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

81 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/10/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi