خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

استقلال و پرسپولیس در جام حذفی به میهمانی می روند!

استقلال و پرسپولیس در جام حذفی به میهمانی می روند!
هر دو تیم بزرگ پایتخت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میهمان رقبای خود هستند، البته این سرنوشت تمام مدعیان لیگ برتری در جام حذفی است چرا که در این مرحله سپاهان و گل گهر هم باید به میهمانی بروند

استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف پیکان می رود و پرسپولیس با ذوب آهن بازی می کند.

به گزارش مستر90، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دقایقی پیش برگزار شد و در آن استقلال به مصاف پیکان می رود و پرسپولیس با ذوب آهن دیدار می کند. از آنجایی که هر چهار تیم استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن و پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی میزبان بودند، قرعه میزبان و میهمان بازی رو در روی آن ها را تعیین کرد.

اتفاق جالب اینکه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی میهمان هستند، با این تفاوت که استقلال از تهران بیرون نمی رود و احتمالا در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان می رود مگر اینکه تا آن زمان زمین شهدای شهر قدس آماده برگزاری بازی شود اما قرمزهای تهرانی در اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهند رفت.

سپاهان، دیگر تیم بزرگ فوتبال ایران هم دقیقا با همین اتفاق مواجه شده است و شاگردان محرم نویدکیا در اراک به مصاف آلومینیوم خواهند رفت. گل گهر نیز میهمان نساجی است اما نساجی که به دلیل زیر کشت رفتن ورزشگاه وطنی و کیفیت بد چمن ورزشگاه شهر ساری، در به در شده، هنوز معلوم نیست کجا باید میزبان گل گهر باشد.

برچسب‌ها: استقلال اخبار استقلال پرسپولیس جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

88 Sporties_fa@1400/10/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi