خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

نوستالژی/ این تیم قاطعانه پرسپولیس را شکست داد

نوستالژی/ این تیم قاطعانه پرسپولیس را شکست داد
تیم فوتبال استقلال اردیبهشت سال ۱۳۵۶ در چهارچوب رقابتهای لیگ تخت جمشید به مصاف پرسپولیس رفت و موفق شد در دربی تهران پرسپولیس را با سه گل در هم بکوبد.
این بازی برای سرخابی‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار بود چرا که در لیگ اول پرسپولیس به مقام قهرمانی رسیده بود و در لیگ دوم نیز استقلال یا همان تاج سابق توانسته بود جام را بالای سر ببرد.

رویارویی سرخابی‌ها در لیگ سوم به نوعی تعیین کننده شانس اول قهرمانی بود که استقلال با گل‌های محرم عاشری۴۴، حسن‌روشن ۸۲ و سعید مراغه چیان ۸۸ پرسپولیس را در هم کوبید و در حضور ۳۰ هزار تماشاگر حاضر در امجدیه شکست سنگینی را به پرسپولیس تحمیل کرد.

اگرچه با وجود کسب این پیروزی استقلالی‌ها نتوانستند در بازی‌های پیش رو امتیازات لازم را کسب کنند و پرسپولیس دوباره گوی سبقت را از آبی‌پوشان ربود و در نهایت فاتح لیگ سوم تخت جمشید شد و به جام قهرمانی رسید.

این عکس مربوط به همان تیم استقلال است که با ترکیبی جوان موفق به شکست پرسپولیس پرستاره شد. حسن روشن بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بسته بود و جوانانی چون‌هادی نراقی، ایرج نظری، سعید مراغه چیان، ایرج دانایی فر و..... در ترکیب اصلی استقلال بازی کردند.

برچسب‌ها: استقلال پرسپولیس نوستالژی اخبار استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

33 Sporties_fa@1400/10/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi