خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

پاسخ لواندوفسکی به سوال همیشگی: رونالدو یا مسی؟

پاسخ لواندوفسکی به سوال همیشگی: رونالدو یا مسی؟
در 13-14 سال اخیر همیشه این بحث میان فوتبال دوستان وجود داشته است که رونالدو بهتر است یا مسی. در حقیقت این سوال بر اساس نظر و عقیده اشخاص پاسخ متفاوتی دارد و حالا نوبت روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ است که پاسخ این پرسش را بدهد.
برخی می گویند که مسی به واسطه هفت توپ طلایش بهترین بازیکن است و برخی رونالدو را به این خاطر که در تیم های متفاوتی به موفقیت رسیده، بهتر می دانند اما در هر صورت رقابت میان این دو ستاره همیشه سوژه داغی میان فوتبال دوستان بوده است. مسی با سرعت و تکنیک بی نظیرش شناخته می‌شود و رونالدو ورزشکاری است که قدرت بدنی بی‌نظیری دارد.
حالا نوبت روبرت لواندوفسکی است که به این سوال پاسخ بدهد. مهاجم لهستانی درباره این موضوع گفته است:" به سختکوشی کریستیانو رونالدو احترام می‌گذارم. برای مسی همه چیز آسان به نظر می‌رسد. به نظرم رونالدو برای رسیدن به موفقیت سخت‌تر تلاش کرده است."

لواندوفسکی هر چند که به صراحت نظرش را نگفت اما به نظر می رسد که از نظرش رونالدو به واسطه تلاش‌های فوق‌العاده‌ای که داشته و با وجود نداشتن استعداد ذاتی مسی، درخشیده قابل احترام‌تر است.

البته خود لواندوفسکی هم در سالهای اخیر با سخت‌کوشی و تلاش خود دوران فوتبال بی‌نظیری ثبت کرده و به یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال تبدیل شده است.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ لواندوفسکی مسی رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

258 ⭐ Fc Taha ⭐1400/10/05

ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ: رونالدو البته داداش جون. جونی لوا هم هست و احتمالا به واسطه لوا هم تو بایرن بعد منچستر حضور داشته باشه

2 اسفند (09:44)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi