خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,124

لواندوفسکی: مقایسه‌ من‌ با‌ مسی‌ و‌ رونالدو‌ اشتباه‌ است

لواندوفسکی: مقایسه‌ من‌ با‌ مسی‌ و‌ رونالدو‌ اشتباه‌ است
روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ عنوان کرد که مقایسه او با رونالدو و مسی اشتباه است و این 3 ، بازیکنانی با سبک‌های متفاوت هستند.
مهاجم لهستانی در فصل جاری عملکردی استثنایی داشته و در 8 بازی بوندس لیگا، 12 گل بریا تیمش به ثمر رسانده است.رو در طول فصل جدید با مسی و رونالدو مقایسه شده ولی خودش، این مقایسه را اشتباه می‌داند.

او گفت:" رونالدو و مسی بازیکنان متفاوتی در پست‌های متفاوت هستند. کریستیانو در سمت چپ هافبک بازی می‌کند، مسی در میانه‌ها. من در حمله. البته که در کار دفاعی شرکت می‌کنم و در طول 90 دقیقه منتظر توپ نمی‌ایستم. دوست دارم در بازی شرکت داشته باشم. گاهی 80 دقیقه به دنبال فضا می‌گردم و در دقیقه 81 موقعیت ایجاد می‌شود. یا فضا دارم که گلزنی کنم یا اینکه دو مدافع را مشغول کرده و برای هم‌تیمی ام فضا ایجاد کنم. این فوتبال است، این یک تیم ورزشی است. ما در کنار یکدیگر خوب بازی می‌کنیم و این کار را برای من راحت تر کرده است. من 27 ساله هستم و هر سال بهتر و بهتر می‌شود و بیشتر گل می‌زنم. هنوز بهترین فرمم در راه است. امیدوارم تا جایی که می‌شود طولانی باشد. مهاجم بودن گاهی آسان نیست. اینکه در موقعیت درست قرار بگیرید، در هر بازی باید به سختی بجنگید. هم تیمی‌هایم نقش مهمی در عملکردم ایفا می‌کنند. شما در حال دویدن هستید، موقعیت را می‌بینید ولی توپ به شما نمی‌رسد. باید امیدوار ماند و تمرکز را حفظ کرد."

برچسب‌ها: رونالدو مسی بارسلونا رئال مادرید لواندوفسکی بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

1,062 مانکی گلزن1394/07/27

King Amir: تیم میخرم هرکی میفروشه بیاد خصوصی

30 مهر (17:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi